2010年12月14日星期二

港版 一品花雕雞及豪大大雞排

香港人就快無須飛過台灣,都可以食齊台灣的精彩美食!
我每次去台灣,除了買盡地道的平靚正化妝美容護膚品外,就是為了食。

而早前在七月時食過的台灣美食(詳情請重溫:食爆台灣早午晚),估唔到轉眼間已經登陸香港,我講緊嘅就係「一品花雕雞」!


這美食本來是從 Wyman 上年專欄看到的,他道出為此而著迷,而我在台灣試過後,亦幾可肯定這味花雕雞的確相當獨特至少在香港都找不到這種味道。
新址位於銅鑼灣Time Square 過埋天橋。


OK,身為為食兵團成員,當然不可不試。
第一次去是上週三,大概九點半左右,本來諗住咁晏先食,實有位啦,最多部份食物沽清,估唔到坐低五分鐘左右,才有服務員遞上餐牌,睇完諗好晒食乜正想落單,才告知花雕雞煲賣晒!超失望!


原來花雕雞每日只從台灣速遞100隻到港,賣完即止,侍應告知,基本上約八點左右就沽清,唔想去到坐低至好似我咁失望,務必及早致電預留啊!


得到這寶貴經驗,幾日後誓必要食到,即場「留檯留雞」!

千辛萬苦才試到,幸而味道的確正宗,和台灣品嚐的分別不,最大分別當然係台灣採用明火爐,而香港則是電磁爐,個人覺得電磁爐火力不及明火爐,但香港餐廳因牌照關係,通常都用電磁爐代替。

另一分別當然是價錢,台灣一品花雕雞的價錢是台幣$399(二人份量),港版要$198,折算成台幣要$800,份量差不多,可能港版比台灣二人份多些少,但貴一倍!(勝在唔使搭飛機,即興便食!)

其實在台灣食一品花雕雞都幾齋,店內也沒有特別多其他食材可揀,食完雞將乾鍋變湯鍋再加些配菜就一餐,所以香港人未必適應,所以港版花雕雞其實係同另一火窩店「阿三沙茶火窩」一同經營,將港式火窩配料結合花雕雞。
餐牌指引:建議先吃開胃窩!

咁點食法先正宗呢?店長推介先食開胃窩「沙蜆窩」$98,再叫一份花雕雞窩(有原味和舒麻味可選),先蜆後雞。心諗「開胃菜不該是食小點嗎?又來一個窩?」原來蜆的湯也特別,亦是精華,吃後一身血氣運行,再衝一衝個花雕雞。

主角花雕雞窩,我怕辣,揀了原味!
花雕雞一上桌,已經有一朕花雕酒味,不過這味道在煲多十分鐘左右會減少,酒香少了卻不減酒味。
秘製裸條QQ口感,非常正,要訂至有呀!
兩味「小菜」四人分當然唔夠,順勢再點其他火窩料,咁用邊個煲先?花雕雞煲定另外再點一個窩底?上次在台灣是用回花雕雞煲打邊爐,今回在港堅持原創......待應會再加花雕雞汁做湯底,我的雞煲再次充滿花雕味,頭輪必食秘製裸條$68,又係要預訂,由台灣直送,外表似河粉激厚版,口感則似年糕有咬口,大家即刻搶住食,早知留多碟啦!

湯底咁正,第二輪當然最好點一些索湯的配菜如腐竹、雞髀菇、冰豆腐等,正!

水餃做得不錯,皮夠薄......點證明?除咗半透外,中間嗰隻上枱已經穿咗個窿、肉味濃。

鴨舌係我 favorite,基本上配任何濃味湯底就會出色。

黑魚滑夠彈牙且鮮味,讚。

鉛筆痕劃走的暫時都沒售....oh!
本來仲點了五款喜愛的食物,可惜都話沒有,如大腸、水晶义燒包、水晶奶皇包,蟶子皇、海蝦,原來menu上部份菜式仍未有得供應,侍應隨即遞上點菜紙俾我哋自己剔,看以上相片就知絕大部份還未登場的是海鮮。
水缸淨係得D魚好疏干咁游水,其他海產friend仲未到埗。

這店還有來自台灣本店的靚仔待應,細心講解及幫你烹調花雕雞,他外型似足歌手光良,而一口台灣腔國語更令你似置身在台灣!(佢唔識廣東話,請準備好你的國語!)
一品花雕雞
地址:銅鑼灣堅拿道西 10 號冠景樓 2 樓
電話:2988 8886


另一 過江龍台灣雞
反觀同期來港的台灣士林夜市招牌小食「豪大大雞排」就不及台灣的好食。話說同時間在旺角登打士街西洋菜街開店,大約排20分鐘才有得食,炸法、脆漿、調味粉都同台灣一模一樣,可惜雞肉不及台灣的嫩滑多汁,仲要奇在我嗰塊有嚿骨,台灣正宗的是啖啖肉嘛
證明台雞比國內雞優勝,售價卻是台灣的一倍!香港$25一塊,台灣賣台幣$50(約$12.5)。

地址:旺角西洋菜南街2Y號達利大廈地下
———————————————————–——————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
3分鐘變perfect skin  輪廓底妝秘技
掌握粉底perfect match,唾手可得perfect skin!女士們在揀選粉底時,相信走過不少寃枉路,例如在beauty counter試驗粉底時,現場覺得非常適合膚色,認定是Mr. Right,點知搽出街又覺得過淺或過深?今次就教大家點樣令皮膚變prefect!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。