2010年12月9日星期四

入冬毛毛靴第一擊!

又買鞋?係呀!天文台話今年特別凍喎……要買對羊毛靴禦寒囉 ,我血氣唔好最緊要手腳暖嘛!(哈哈多謝如此美麗藉口)
以上是與老公對話。

我嘅新歡就係!
今個冬季我會狂著以上呢對新歡 –sheepskin boot
毛毛靴於今個冬季熱爆登!
普及至街邊百多元就可凑熱鬧,但係D毛一陣味、質感又粗嚡;貴至過萬元都有,多數係皮革襯免毛,兩種滑溜質感,但問你買咗捨得著幾次?
我揀咗 smart casual UGG入手,一眼睇中最新登場 fringe 設計,唔再局限自己迷戀 ladies cut,貪佢似雪靴好 cutie……. 襯埋豹紋 legging 同埋 slim cut outer,技巧化將真實年齡遞減?!
實情有杏同黑色,我破天荒捨黑取杏!因為鍾意白色毛....sharp 又  lovely!

得個「恨」字!
前兩個月仲有鞋王Jimmy Choo  UGG crossover 添,豹紋窩釘愛死!可惜身價太顯赫,孖住索價近五千银,還是忍手吧!毛毛 fringe 咪仲 hit (自我安慰)!

名星效應,教你點襯!
一班荷里活星都日著夜著 UGG,仲唔係潮人指標?Casual chic又得、girly又得、rock feel亦可,睇吓佢哋點襯先!
Britney Spears:牛仔 hot pant+背心+灰色靴=Sexy rock

 Kate Moss:一鞋三著 - Tight fit 牛仔褲+loose cut 上衣=Casual chic

Kate Moss:呢個 style 我最 like - 碎花 one piece+深灰中靴=Girly feel

Sarah Jessica Parker:黑褲+cardigan+杏boot=Classic (全靠shocking pink飾物畫龍點睛)

Pop up store 新登揚!

剛於124日尖沙咀連卡佛設有Pop up store, 更多更齊款式,睇到我三心兩意,以下幾款都好想擁有,fancy紅格紋、著足幾季經典款、針織fringe……揀到頭暈!


官方指引正確著法:「著鞋唔著襪,體驗保暖同柔軟。」
Oh!我接受唔到囉!
———————————————————–——————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
我的護膚品Mix & Match方程式
唔一定只有著衫先有mix & match,搽護膚品都一樣有mix & match方程式!假如買了非常潤的護膚品,潤到皮膚虛不受補,就有必要諗一諗點樣去調稀,變得適合自己的獨家自製護膚品,今期專欄就會教大家點樣去調配。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。