2010年12月16日星期四

新抵港$138 英國傳媒封號 Wonder Cream!

我經常隨身攜帶的護膚寶貝,有萬秀雷敦薄荷膏、萬能974藥膏(可重溫平靚正 萬能白藥膏) 、雪花秀啫喱護唇霜,近期仲多咗盒來頭強勁的新歡 - Steamcream
被英國傳媒封為“Wonder cream
今年仲攞埋英國大獎 Best New Everyday Skincare ProductCEW (UK) Beauty Award
有乜本事咁威威?!

即睇佢charming嘅外表......

起朵 Steamcream $138盒 / 75g 
首批剛於12月初抵港,共有12 款別緻型格設計。】
我擁有的是這款,印上最愛的貓咪圖案+楊千嬅至愛紫色!(thanks for model: Bubebu)

先講外在美:
小鋁日本designer設計,更會定期推出限量版為 beauty product 增添潮味。
圖案及色調非常fancy,從外表估唔到係盛載住護膚品。
當 cream 用完,這鋁罐更可作為收藏品,放置小飾物或糖果,女生最 buy!
再講內在美:
呢盒 cream物多用,專供面+身+手……任何部位及膚質使用
擷取英國藥草配方結合7成份天然,實驗證明保濕和滋潤效果極佳
最得我歡心是味道非常清幽醒神,帶有淡淡薰衣草香味,塗後感覺恃別舒緩。
命名Steamcream,因為製作過程用上「蒸氣」注入法,即以蒸汽能量迅速將天然成份混合乳化能快速滲透至肌膚底層修補乾渴組織,是最易吸收的質感。

測試:
質地似正在溶化的乳霜,傾斜盒子會流走,很水潤,觸感無敵滑溜,勁 like!

增加軟滑度……我俾10個讃 、即時保濕度......有9個讃。

After absorbed:
泛起微微光澤感,因為含有草本油分、但略嫌保濕持久度仍有改善空間。

Steamcream成分全天然,formula來自英國,敏感肌都啱用!
燕麥
含抗炎效用,為肌膚提供紓緩及滋潤
杏仁油
含豐富維他命E提升肌膚柔軟觸感
甘油
多年來於護膚產品內廣泛使用,令肌膚吸收水份及注入滋潤成份
橙花水
增強肌膚彈性
薰衣草油
源自法國普羅旺斯,蘊含抗菌成份,對輕微發炎有紓緩作用
有機可可巴油
具有特級保濕功效,令護膚霜快速滲透
可可脂
擷取自香精油,能軟化肌膚組織
  
計我話,百多元價錢除咗抵用外,咁靚嘅外表......作為Christmas gift就最啱!

 Steamcream $138 / 盒75g
 金鐘、尖沙咀及朗豪坊西武、中環  HARVEY NICHOLS 有售
———————————————————–—————————— ————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
3分鐘變perfect skin 輪廓底妝秘技
掌握粉底perfect match,唾手可得perfect skin!女士們在揀選粉底時,相信走過不少寃枉路,例如在beauty counter試驗粉底時,現場覺得非常適合膚色,認定是Mr. Right,點知搽出街又覺得過淺或過深?今次就教大家點樣令皮膚變prefect!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。