2010年11月2日星期二

「客家爺爺」......Oh!

前幾日約咗Poly同聖心同學敍舊,通常大家都係交俾我發辦去边度食,好啦……就揾間 CWB 新食店

客家爺爺」喺銅鑼灣黃金廣場剛剛開咗無耐,其實中環店早於3年前開業,愛試新菜的我當時即刻相約班好友去,留下深刻印象的是裝修前衛,食物賣相精緻,即摩登版客家菜。
當時食咗一次但引唔到我返轉頭的意慾,或者是試業初期水準未發揮,又或者係無order主打特式菜啦,感覺平淡
及後客家爺爺」獲得2009米芝蓮精選食肆及蔡瀾常去160間食肆美譽,所以決定今次要俾多次機會佢,加上朋友們又未曾品嚐過。
今次order menu上招牌菜,為恐試唔真佢哋廚藝嘛!
試客家菜得叫鹽焗雞,所以訂位時我早已預留了半隻($128)。至於電話中店員提醒我要預留的鮑参翅肚,我則輕笑帶過。
這道鹽焗雞也許是我下次再帶屋企人嚟食的主因,俾足100分,手撕食法啖啖肉、味道非常好,夠入味,無須再沾沙薑汁,肉質嫩滑又juicy,送飯一流。
三色健康飯 ($13),即混入紅米、糙米,高纖有營,I like it
爺爺釀豆腐煲($88)水準不過不失,個人認為可以重味多些少,喜愛用煲仔上特別襟熱。只得一磚豆腐的分量……... 證明舖租真係貴!
地道客家蛋角($78),即蛋包肉碎,我會覺得似奄列袖珍版,呢個組合我個人好鍾意,但又是偏淡味,其實我也不愛太濃味的食物,怕吸收鹽份多會水腫嘛,但呢度嘅菜式真係偏淡咗。
香芹糟汁魚腩煲($88),係全餐最失望的,汁稠得很泅又油膩,只食到酒味無芹菜香味,魚腩唔新鮮,肉質霉。好在 designer 好友Vic捱義氣……. 不浪費食物……食晒!
食完會有糖水送,雪耳杏仁美白滋潤,甜味適中,ok囉
新開張,lunch 埋單約$65,包一餸、一飯、一甜品, CWB價錢來說算oke.g有梅菜扣肉。

銅鑼灣軒尼詩道502號黃金廣場5
電話 : 2577 8018
香港中環雲咸街63號巴力大廈
=====================================================================
本週《MORE》專欄精采內容:
隱世秘方 濕疹「藥浴法」
濕疹高踞皮膚病榜首,身邊愈來愈多朋友罹患這都市病,深知服食藥物和外塗膽固醇只能短暫控制病情,實不宜長期依賴,至今仍沒法子斷尾。
機緣巧合下,我認識了一位隱世中醫,已年届90高齡,是香港華南醫學院第一屆畢業生(現址為禮頓山),醫術高明,這年間,我的幾位同病相憐好友就是進行了他自家調配的「藥浴法」……… 詳情請睇今期《MORE》!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。