2010年11月30日星期二

最筍聖誕購物籃(上)

我每年皆愛借聖誕佳節之名,瘋狂四處購物為實!
事關各門各派商品都會趁機以「X’mas限量版」、「佳節特惠組合」、「聖誕last call等技倆,招攬我等一衆 shopaholic
尤其是美容護膚品,緊記攻略是「執輸行頭慘過敗家」,踏入 11月就要準備就緒金睛火眼與銀彈夾擊心頭好,學廣告標語話齋:「數量有限,欲購從速!」
你想散貨,我想要貨,普天同慶!
推介我的心水之選:
聖誕購物籃 1
折上折 身體肌膚牛奶咁滑!
~H2O+ 牛奶身體沐浴滋潤套裝 $560 (121 日至116日, 憑恆生信用咭卡找數,呢套set只係 $280,嘩….. 要搶呀!)
包括:
Milk Shower Gel  237ml
Milk Body scrub  264ml
Milk Hand & Nail Cream  100ml
Milk Body Lotion  237ml  (全部蘊含豐富牛奶蛋白、牛奶乳脂、多種維他命)
~H2O+ body care 產品一向係我 favourite,當中尤以海洋補水、膠原活肌,仲有牛奶白滑至得我歡心,呵護身體每吋肌膚。說實話,呢D好貨色唔平嘛,靜雞雞留俾自己用,老公皮膚角質層厚抵抗力又強,連鎖店J字頭護理品牌都有出牛奶沐浴露,家庭裝都唔過 $40,豪俾佢就至啱哈哈!但凡事都有例外,X’mas梗會預埋佢一份,因為呢套 milk bath collection 節日推出超特惠價裝,平咗勁多,仲要4 combination fit 晒我要求,有 day day用嘅柔滑沐浴啫喱配埋潤膚露、我一日搽到黑的潤手護甲霜,還有一星期一次靠佢去角質的 milk scrub(平時不設單賣)。下星期我會用恆生咭(折上折)碌番4套,我諗可以用足半年呀!

聖誕購物籃 2
破天荒半價 晶瑩美顏佳品!

9 Beauty更生瑩肌套裝 原價 $2,180 特惠價 $980 (中環威靈頓街 27 號地舖 - 2810 8120
包括︰
瑞士體驗裝面膜4 -魚子抗衰老、絲質蛋白增彈性、熊果素及維C美白、蘆薈保濕舒敏
BB Cream魚子、美白、礦物 (31)
日本Enary甲殼素 skin renew gel
日本Enary甲殼素 eye gel
呢個組合係由我 tailor made,將 9 Beauty 最喜愛的產品組合成套裝,集合護膚與美顏修飾,爭取了超過半價優惠,希望大家也可以一齊分享。
最喜愛是其skin renew-gel,即是peeling,極水潤質感,在清爽的皮膚上直接塗抹,配合搓揉,就會捽出老泥….. 老化角質層,水洗後,肌膚即時白滑,feel so good
此時再敷上面膜,就是最吸收時刻,每片蘊含相等於30ml超濃縮豐富精華液有極佳保濕鎖水及提升效果。
眼部護理我會特別慎選,至怕太潤出油脂粒,呢支 eye geloil free,含有甲殼素、氨基酸, 、角鯊烯和骨膠原,憑藉高科技引導體迅速滲進肌膚底層,恢復眼部彈性、減退乾紋、緊緻眼袋,除眼部外,也可塗在唇部周邊鬆弛的部位,平日索價千多元,今次跟 set….. 超抵呀!
此外,仲有具修飾瑕疵功效的 BB Cream,質地偏豐潤,較適合缺水性肌膚,有撫平乾紋功效。

聖誕購物籃 3
限量版 靚到暈妝品!
除抵買筍貨外,專為聖誕設計的限量版也是我心頭好。除咗靚都講究實用性,今年揀咗 Guerlain兩款妝品,主因冧其蜜蜂標記,此蜜蜂絕非一般小蜜蜂,是當年法國皇室頒發的徽章,讃揚在調配香水上的才華,此蜜蜂絕少登埸,物以罕為貴嘛!


絕色眼影盒 $430,盛載於蜜蜂圖案的黑色天鵝絨小袋裡蔓藤花紋,金色眼影壓印蜜蜂標記
上次北京訪間 Zing 級化妝師,高人欽點紫金兩色冬季彈出,呢盒 Guerlain eye-palette 仲唔快D搶?我驚斷市!有齊兩種啞亮紫色,一深沉一亮麗,輕易塑造立體眼窩;幻彩金色具透明度,可亮化眼蓋位置;加埋黑色眼線,既可增加深邃感又可玩煙燻妝。一盒中晒我 favourite,實屬難得…..超開心!


幻彩閃亮修容粉 $400金屬盒子雕刻了玫瑰,配上金色蜜蜂浮雕,手工精緻。
以色彩互補,擊退臉上瑕疵,是 Guerlain 拿手好戲,我幾年前已擁有「波波修容粉,妙巧在於修飾和亮澤共冶一爐。節日限量版特別添加金箔成份,亮化膚色,抓住光線,更加 eye catching
銅金色配幻彩白 - 亮化效果
白金色和珍珠杏色 - 暖化暗啞膚色
粉紅色 - 喚醒疲憊
紫色 - 鎖定光線,亮化陰影部位
帝王閃亮蜜粉(身體及面部) $600我被此矜貴香氛瓶外表所吸引,真身原來是盛載蜜粉,附設噴嘴釋放閃亮粉末,質感絲柔飄逸輕盈。蜜粉散發紫羅蘭的淡淡花香,可為面部、身體和髮絲添上耀目的古銅色光采,佳節約佳人,不著痕跡的誘惑作戰攻略。


貓咪監場,參予拍攝工作!




明天再續!

————————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:

先刮再搽   趕絕士多啤梨黑頭鼻
黑頭粉刺是男女公敵,美容學上屬至惡搞一環!想知有咩辦法解決,請留意今期我在《MORE》專欄內分享的奧秘!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。