2010年11月22日星期一

城中頂班中菜---大班樓

我嚐吃中菜,為了訪尋好吃的中菜無所不用其極。
西餐非我杯菜,因我不喜澱粉類食物,意粉、pizza、risotto不合我意,冷盤、生蠔只會淺嚐,牛扒喜歡食幾啖但不會全塊幹掉,寫下寫下,原來我對食真係幾奄尖!
亦即是說,入得我口的食店,多數都有排隊潮,尤其近日頗多人龍新食店,例如中環豚王拉麵(詳情請重溫:香港拉麵之霸–豚王拉麵)。而我的新歡同樣在中環,是位於九如坊的大班樓
其實我早就在飲食雜誌留意到大班樓,加上有幾位愛吃的星級朋友推介,可惜朋友告之非常爆滿,最少兩至三星期前預訂才有位,事實亦然,幾次即日訂位都爆滿,假如在晚上七至八點繁忙時間致電,甚至唔接電話,事緣上星期我在中環工作至九點半,心想九點半食尾圍,應該唔使等位吧,所以想訂九點半,結果就在七點左右打足一小時都冇人接聽,最後要親身走到九如坊,幸好有位,否則發火都似!

咁遲先去,估到有些菜式應該賣晒,果然不出所料,招牌菜如十八味豉油雞、話梅肉桂糖醋排骨都冇緣享用。不過餐牌上的自序幾有趣,節錄一些有趣句子:
1. 膽小的我們不敢用三元一斤的「醬油」、三十五元一公斤的巴西雪藏牛尾及人工養殖的魚蝦。自問沒有這等技術把這些「食材」變得好食。(我:收得我咁貴,我也怕在這裡食到這些食材。
2. 能夠自製的材料盡量自製,例如:仁稔醬、豆漿、凍豆腐、雪糕...成本雖然高,味道卻與「行貨」不同,無添加劑,更原味。(我:正!甜品有雪糕食!
頭盤三小碟,叫了酥炸獅頭魚($88),魚固然非常新鮮,絕非雪藏,難得用靚油炸,未食已經有一朕油香溢出,入口爽脆,肉味沒有因高溫油炸而去掉,根本就是一份日本高級天婦羅,配合陳醋的芳香,本來餓到唔餓的我,食神歸位了!
再來是麻辣豬肚絲豬耳豬腰配番石榴($75),同樣是新鮮的內臟,全冇難聞的內臟肉臊味,加上番石榴更是有一股清香。
這道龍井菊花煙燻乳鴿($88/隻)更加不得了,若果有人說當年的沙田乳鴿舉世無雙今日難尋,來這裡就吃得到同樣水準,不過係以龍井及菊花煙燻出來,入口的木香味和茶味是perfect match!
第一道主菜是大蝦兩食---蝦子炒大蝦球+椒鹽蝦頭($198),蝦球和蝦子將蝦味昇華,將兩種蝦味緊扣,食蝦可以食到有複雜的口味,當真是第一次。蝦頭因為是鮮蝦的關係,絕對食到蝦膏的甘香,炸得連殼到香脆入得口,一碟六隻,除開只係$33隻蝦,其實好抵食!
海鹽乾蔥荷葉白切雞($158)果然是用新鮮雞,看到骨髓的鮮紅,真係好耐未試過,入口嫩,味淡咸,乾蔥的快感,雖然貴,但值得尋回食雞的原始味道。
甘草牛肉湯燉牛坑腩($148),部份固然極佳,清燉後起片,不以湯上,只盞上炸蒜椒粒青蔥,肉味卻不會被遮蓋,椒粒的刺激更添風味。
最後都係欲罷不能,再加上客子姜皮蛋($58),子姜是用每年六月最佳月份的子姜製成,從三百斤中挑作當中最優的二十斤製成,爽口無渣,我自己最後再買多一瓶子姜回家品嚐,有看我微博的朋友,都知道我買回家當宵夜食!
最後當然是甜品(忘記了價錢),全自家製不可不吃嘛,點了杏仁茶、杞子雪糕及子姜雪榚,份量雖少但真係好味,杏仁茶不比正街源記差,雖然杏仁未夠滑,但帶粒粒的口感卻是我的個人喜好,源記太滑,我覺得好像食唔到杏仁的感覺,但其實應該是愈滑愈正!雪糕肯定其他食肆少有的味道選擇。
食完實在覺得太好味了,於是想立即book檯下次再食,嘩,望下個booking,一直爆滿,結果要訂到十二月頭,足足三星期後先有位,同豚王拉麵經常有五十人以上排隊等食一樣咁誇張!

大班樓
中環九如坊十八號地鋪(2555 2202)
http://www.thechairmangroup.com


——————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
普通肌膚鎖水力弱,護膚保養品搽足十成,但揮發五成。唔通要用保鮮紙包住塊面先搞得掂?所以應慎選具高效封鎖力的非一般護膚品,何謂非一般護膚品?就是覆蓋在所有護膚程序後的「壓軸補品」,如同為肌膚築起皮脂保護膜,使養分、水分俱不易流失。今期會分享我的心水壓軸補品,想知就請睇今期專欄,謝謝!

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。