2013年4月16日星期二

日本攻略 Vol 4 「美容潮流篇」

話題之作

剛剛日本之行,在涉谷Seibu地庫見到呢個物件......

嘩....有FDA approve認證,是什麼勁嘢呢?

原來是氧氣囊,技術乃許多醫療機構都採用的高壓系統,置身裏面密封環境中可幫助呼吸氧增加。
有咩效用?
簡言之能激活細胞釋放大量氧氣,可以達致 health+beauty+relax。

價格是差不多港幣16萬呀,加上仲要咁大體形,須要搵地方安置!
追求健康的富態生活者,不妨將呢個氧氣囊置於後花園,得閒入去小睡片刻,是為奢華養生之道!

見到以上的氧氣囊,令我回想起.......
一年前,我都感受過疑似氧氣桃園。
就喺呢個波裏面做過facial,是什麼來的?
是充滿99.95%純氧氣的oxygen bubble,令皮膚及身體可以享受氧分活顏及煥醒細胞。
每年奧斯卡頒獎典禮前夕,巨星們都獲邀在比華利山的Oscar Spa Retreat,於無污染的空氣中享受Natura Bissé 尊貴護膚。
而呢個oxygen bubble係會去世界各地的,我當時在香港獲邀享受,做完treatment身體皮膚狀態都好醒神啊!

期待它再次來港,兼爭取珍貴trial名額俾大家

————————————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:

靚髮有辦法
女士們秀髮經常又電又染又熨,難免枯桿折斷受損,想時刻保持髮絲健康美麗動人,須要額外修補行動,除了勤做焗油護理外,幾件產品要推介大家啊!

防脫育髮亮澤鎖色修護造型
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。