2012年7月13日星期五

拯救稀疏/脫髮 活頭皮細胞護理

問題
髮煎熬,唔想變成咁樣,要有危機意識,做好防脫護理!

如果大家有以下頭髮問題--- 太薄太稀疏、頭頂轉位成個大窿、分界位顯露頭肉,甚至洗髮時有大量脫落困擾,今次我介紹嘅treatment就啱晒喇!

大家有無發覺頭髮厚度,會隨住年齡增長變得愈來愈薄呢?唉…..脫髮成因咪就係受環境食物污染及人為傷害因素囉!
頭髮厚好處真係多不勝數,直髮曲髮都特別豐盈迷人呀!

有咩辦法可以解決脫髮衍生的種種問題?
supplement No,唔知邊D安全又有效
搽白蘭地? No,刺激頭皮易敏,亦無科學根據
中藥按摩焗髮? 驚咗,試過似成pat「米田貢」漿住個頭,乾咗之後要洗足半個鐘頭
潔凈頭皮暢通毛囊? Yes,油脂及污垢積聚block毛囊,是直接阻礙頭髮生長,使之折斷,久而久之該毛囊不再長出新毛。
將育毛營養迫入毛囊? Yes,理論上可行,為頭髮製造良好的生長環境,但要視乎牌子及成分。
光療活躍頭髮再生? 汲及醫學美容範疇,有臨床實驗證明軟激光射在頭皮,輸送至頭皮細胞層,能修復受損毛囊,有助加快製造新頭髮,必須跟足一段時間療程。

先旨聲明,生髮願望不要奢望上天離奇賜牌你,係要有恆心、時間、銀彈!
我大半生梳82界,仲要大部分前蔭偏向遮左邊額,髮根也習慣了,難以有突被,為防止分界位漸漸顯露頭肉,我其實好勤力密做以下呢個treatment,日子有功至決定同大家分享,事關可以預防髮,未雨綢繆;而我一位男性朋友更加做埋soft laser療程,可以拯救髮情況,咪咁興奮住…..是指問題非深遠人士至有望咋!
喺邊度?又係我御用髮型師之一Teddy Ng@PRIVATE i旗下護髮中心,"A" grade salon旗下咪好貴?放心,我當然爭取了超值體驗優惠俾大家啦!

活細胞生髮護理
Step 1Check頭皮,睇吓毛囊閉塞情況有幾嚴重先!
毛囊被白色鱗狀塞住的是毒素---油脂、分泌物及化學劑。
正常毛囊是有兩至三條頭髮生長,被阻塞的話,會逐步減少,最終停止生長。
Oh…..我最近因為工作要頻密set頭,心愛髮絲少不免被塗上大量造形化學產品,莫非係我自己洗得唔夠乾淨,所以有殘漬block毛囊?
專家解釋:「在頭皮上的化學殘漬,是須要用專業潔淨護髮品才可以激底清除,一般家用洗髮水不能做到十足潔凈。」
其實我屋企都有專清洗頭皮的產品,是髮型師送給我,並指導每星期用一次捽頭皮,可惜自己做有難度,就等同出去做facial效果梗好得多,所以頭皮facial我都係寕願假手他人好過!
Step 2:Check頭皮後,就係重點去污漬
在剛才放大鏡表露無遺嘅重災區用Pre treatment lotion以手指按摩,就好似做peeling咁,針對性推鬆頑固污垢,再等待停留幾分鐘,目的是軟化黏得牢固的殘漬。
Pre treatment lotion品牌是Hair Solution加拿大係好出名嘅天然護髮權威,所以我好放心在懂得呼吸的頭皮上任治療師起勢咁捽。

Step 3污垢起晒喺頭皮表面,跟住點樣?
化學
澤生氣....really amazing

頑固污垢推鬆梗係要佢離我而去啦!
接著,用同牌子深層凈化洗頭水沖洗,過程中會配合特別指壓療法,促進血液循環和放鬆繃緊頭皮,更有頸背按摩,雖則好酸軟,但真係好relax啊!
呢個時刻再用儀器check頭皮,當我靜待見證頭皮100% clean,原來是妄想,專家謂:「日積月累的毒素及污垢又點可能一次起晒底吖!係要做多幾次至徹底。」其實我已經好滿意效果,因為一次都可以飛甩八成了,yeah

Step 4趁機導入營養
頭皮毛囊暢通,即係有好環境生髮喇!跟住要趁機導入營養,將Scalp Treatment Cream塗上頭皮,剌激毛囊細胞活躍起來製造新頭髮,配合steam機焗10分鐘,令毛囊擴張,cream狀營養就能滲透吸收啦!

Step 5
最後是再一次沖水潔淨頭髮及以護髮素按摩髮絲,吹頭前會噴上成千二蚊支的免沖洗頭皮營養液Tonic並加以按摩,
頭皮潔凈防脫大功告成。

 症下藥---
文章開段說過,我一位男性朋友更加做埋 soft laser療程(在以上導入營養前加入這步驟),目的是拯救他近年間突然髮情況,他還未夠30歲,相信是先天遺傳也因後天工作壓力所致,頭頂已見稀疏。這是以軟激光照射在頭皮特定穴位上(耳後近頸位置的「完骨穴」以改善脫髮、失眠及頭痛),刺激頭皮細胞活躍,能修復受損毛囊,也有助加快製造新頭髮,由於能量安全溫和,老實說,絕對唔係一次見效,整個療程約八次,要視乎嚴重情況;然對於脫髮已久的千唔好抱期望,毛囊已死亦救唔翻呀!

以上護理分享,有即時可見超級潔凈成效,至於生髮願望就需時,睇你有無心力了!
 -------

爭取了優惠給大家, 致電預約說明是Yoko’s blog readers 可享以下折扣:
活細胞生髮護理
首次體驗價 $398 / 60 mins (原價 : $1,190,依家約3折啊!)
額外加軟激光soft laser治療 體驗價 $300/10 mins
***現有客户都可以用呢個超特價試驗啊!每人只限一次。
**優惠期至2012930

我嘅讀者更有額外著數,超值價試做頭皮護理後,仲送一套加拿大天然護髮名牌
Hair Solution試用套裝 (每支15m) 【送完即止啊!】
根據髮質需要有4款合適的洗髮水及護髮素選擇 
天然溫和防脫
茶樹油去頭皮屑
深層潔淨控油等

PS Professional Hair Care Centre
中環威靈頓街50號華威大廈高層地下B
預約電話 : 2526 3299
——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
港台美容節目 神級家用版導入器
醫學美容盛行,連帶家用版美容儀器也挾著熱潮起勢推出,射頻、電流、光療、超聲波等技術,在家也可以自行操控做專業護理,今次會介紹甚麼家用美容儀器呢詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。