2015年9月23日星期三

蘇梅必試!鮮果Yogurt Roll

今次蘇梅之旅,第一是參加婚宴;第二是帶Yuji見識陽光與海灘;第三是這個我從未來過的小島,到底有冇美食?

由於今次住的Resort幾乎包羅萬有,好多事情都可以在Villa內進行,為免以為自己冇去過蘇梅,結果租了一架私家車出去市中心,搵美食!
目的地以蘇梅著名商場Central Festival Samui為中心,先泊低架車在Central Festival,出發!


就在Central Festival閒逛時,突然傳來嘈吵的敲擊聲,原來係賣雪糕。

這是鮮芒果Yogurt Roll,將新鮮芒果肉即肉混入Yogurt內製成,好味得好緊要!


如果只係普通雪糕,我亦唔會試,試過亦唔會寫blog介紹給大家,特別在這叫Yogurt Roll,以新鮮即製yogurt,配以鮮果,加一個強力冷凍盤,造出非常特別的雪糕。

首先,這是零脂肪乳酪鮮果雪糕,味道及口感非常特別,口感上不似香港大熱的Foyo,Foyo似軟雪糕,Yogurt Roll結實很多;Foyo是將配料淋上,Yogurt Roll係將配料同Yogurt好似日式鐵板燒咁樣,將所有材料「刴」埋一齊,所以是Yogurt Roll中帶鮮果肉,有層次得多!

你睇Yuji幾咁期待!就知一定好好味!



先將鮮製乳酪倒在冷盤上。


乳酪慢慢凝固,期間又刴又磋,加強乳酪的口感。



乳酪成型後,就可以加入芒果肉,比例差不多1:1,勁足料!



咁樣人手刴一杯Yogurt Roll,大約要十分鐘,呢份閒情,在香港真係搵唔到!你睇Yuji個心急為食樣,拎定隻匙羹等食!



最後步驟,將乳酪汁攤平,蓋上,凍到佢硬。



然後一剷,一共剷起4 Roll,放入紙杯。



認住呢間Urban Cafe,就在Central Festival G/F的露天餐廳,咁樣一杯人手刴製10分鐘而成的Yogurt Roll,只不過130泰銖,約$29。


以泰國消費而言,並不便宜,但考慮到特別之處、製作方式及味道,真係好超值!


試完一杯芒果Yogurt Roll,太好味,立即encore,Oreo Yogurt Roll,層次更深,脆卜卜的Oreo和Yogurt Roll天衣無縫,十足我細個最愛的「曲奇妙脆」!


基本上,配料自由度極高,100泰銖是乳酪錢,每加一項配料加30泰銖,有士多啤梨、香蕉、提子等等,任你加幾多都得,自由配搭度極高。


後來將Yogurt Roll介紹給同行好友,有朋友說在旺角有非常相似的Yogurt Roll,不過大家試過之後,都一致認為,就算引入香港,要用十分鐘時間製作,條龍肯定長到不堪,師傅仲慘,不停咁刴,連整十杯,真係手都斷,將佢引入香港,有冇得諗呢?似乎較難成事囉。
-------------------------------------------
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。