2015年6月16日星期二

潮媽潮拜日本潮童裝聖地

上星期一篇「日本BB購物の殿堂 --- Akachan」,反應極佳,當中提及很多日本獨有的、或日本品牌的嬰兒用品,選擇既多,價錢又超級便宜。到了上星期日,在一個1歲小朋友的生日聚會上,有媽媽朋友告訴我:「我都有去過Akachan,但冇你所講咁大間喎!」其實Akachan分店遍佈全國,單係東京都內已經有好幾間分店,只要去官網一睇,我就揀去全東京最大的那一間,亦即是我所介紹的「錦糸町」大型店。
只要你有小朋友,Akachan一定可以使你「放血式」血拼,但有一個童裝勝地,潮人父母不可不潮拜,就是新宿伊勢丹童裝部!

伊勢丹童裝部以「ReStyle Kids」為主題,買手們致力打造「潮童」。想當年,還有小朋友的時候,我倆夫婦去到伊勢丹,男的全力搶攻「Isetan's MEN」,我留守在「本館」,分頭搜獵,約定一個時間匯合離場。從未試過二人同行伊勢丹,今次算係相當破天荒,首度同遊伊勢丹童裝部!

基本上,伊勢丹童裝部分為國際品牌及本地品牌兩大部份。建議先睇國際品牌,很多嚮噹噹的品牌在香港都不設童裝,這裏卻一應俱全。有些在香港雖然有童裝部,但規模亦不及這裏齊全。

童裝可謂最具玩味的時裝,盡顯買手們對時裝的趣味,這件Superthanks男裝大bow tie恤衫,還以為有一歲小朋友size,諗住買套父子裝,點知size由六歲起,只有爸爸孤芳自賞了。

時尚口水肩在這裏多不勝數,高貴仿鱷魚皮、時尚全銀未來造型,好難忍手唔買。

Undercover的童裝,在利舞台Uniqlo的親民crossover版有很多,專屬童裝便與UU版明顯有別,爸爸就投訴點解冇Undercover最經典的矇眼熊及大U字tee,有點失色喎。不過我覺得幾貫徹到Undercover一向的玩味print。

重點推介:日本版的Ralph Lauren童裝,千萬不能錯過,款式比香港多,價錢比香港平一截,大約七折左右,也是我今次的破財重災區!

我非常鍾情連身jumpsuit,RL的款式之多,一定滿足到我,連口水肩都配到色,無理由唔買。

呢一件Polo Shirt Jumpsuit都算是RL的signature item,印象中我在香港的RL未見過這一款,既然唔係好肯定,唯有買定先!

另一邊就係裝修設計截然不同的本地品牌部,價位比國際品牌平一截,國際品牌部買唔落手,在本地品牌部一定可以令你開囊!就好似我咁,我個人對日本品牌的價位及設計偏好,在這裏買的更多。

雖然在海港城都有COMME CA的童裝,但伊勢丹的款式多很多!價錢也同樣平好多啦。我覺得在香港很難買到靚的BB鞋仔,在這裏便很開心,這對白色鞋仔只不過¥2,900,$180左右,我連同款的灰色及黑白格仔一次過買晒,全部都非常適合用來襯衫!

另一個必行的是Agnes B,坦白講,我都好耐冇入過Agnes B,到磨香港店有沒有童裝,我也不大清楚。反正這裏有,應該點都比香港平,買吧!

買得最多的就係tee,經典大b logo、蜥暢logo,當然不能錯過,連身工人服、格仔紳士帽仔,一樣不可以錯過。我買了很多,但因為都未拆箱,只好睇住我在現場影的相先。

泳裝都有不少選擇,SHIPS的連身泳衣仔,應該係唔少媽媽杯茶,不過我只得買條半截泳褲仔,唔好浪費兒子驕人的「肥胖身型」,所以認住冇買。

反而BB女的泳裝選擇在這裏非常多,再一次證明,不論世界各地,女裝都比男裝多,男性時裝的選擇永遠不及女性多,在兒童世界,這定律一樣忠實執行。Stella McCartney的連身泳裝,可愛到極點!

沙灘用品我只買了一對Havaianas的超人拖鞋仔,希望香港沒有這個款啦。

當我見到呢個Hysteric Mini的塑膠口水肩,二話不說便買下。返到香港,很開心的給兒子用啦,佢不停擰頭,是否塑膠的口水肩太硬身,用得不舒服?
後來行過幾間百貨公司如西武、東武的童裝部,規模相若,但就是沒有伊勢丹的潮味,雖然一場來到,也有少許斬獲,但覺得不夠伊勢丹的精彩,和Akachan的豐富。總括而言,在日本緊湊的行程中,如果要抽空逛童裝用品,可以只去伊勢丹及Akachan錦糸町分店,便已足夠。
—————————-
全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。