2014年3月28日星期五

調配面膜 急救極敏感/懷孕中皮膚

如果你嘅皮膚有以下徵狀,咁呢篇blog文就好啱睇喇!
• 每次潔面後感覺好繃緊
• 時不時泛紅一撻撻
• 甚至間歇性如被蚊針隆起
• 無啦啦皮膚會痕癢
• 咩天氣都呈缺水乾燥
• 水油唔平衡
-
其實,以上幾點絕大部份都係過敏性皮膚徵狀,尤其是近日轉季交替氣温及濕度不穩、情緒壓力、休息不足等影響下,皮膚敏感情況就會發出警號。
而我,touch wood 講句,間歇性敏感情況一向只屬小兒科,即使不作理會,一陣子就無事;之但係,自從我懷孕陀B後,皮膚情況真是意想不到,變得好容易敏感,經常局部泛紅痕癢,臉及身體皮膚都不能幸免,好在快散去咋;而懷孕之初第二個月,額頭起了好多暗粒,兩星期後又平復了;到第三個月背部起紅點,持續整個月方停止;現在我孕期是五個多月,局部泛紅痕癢又間中出現,亦有水油不平衡情況......
中醫師錢太謂是「胎毒」反應,在西醫角度則解釋是受孕期荷爾蒙激素的變化影響。
-
既然情況是無可避免,也只有正視,除了食療湯水輔助,我要加緊調理皮膚!
我今次同大家分享的「調配面膜」,可達致雙管齊下,既能急救突發性皮膚敏感情況,更可強化肌底,令肌膚更健康,抗禦力更强。
而「調配面膜」會用到兩種護膚產品,當中全部成份百份百天然
,更具備特定條件,即使是超脆弱易敏肌、濕疹皮膚,如我懷孕中都可以靠佢舒緩兼放心使用啊!
護膚成分要訣,即刻指導大家:
「防敏四大'No'」
No 香料
No 色素
No 防腐劑
No 羊毛脂
「測試保證'Yes'」
Yes 低致敏
Yes 不塞毛孔
  -
以下的「調配面膜」組合,正是完全符合以上護膚安心成分要訣!
主菜:Ultra Calming Mask
水潤修護面膜 $360 / 75g
成分:德國洋甘菊及紅海藻
功效:瞬間改善皮膚缺水及敏感情況,軟化膚質;持續使用,可強化毛細管壁,減淡紅印和增強皮膚抵抗力。
質地:柔滑乳霜狀

配菜:Revitalizing Essence EX
極緻活膚精華 $580 / 40ml
成分:愛爾蘭海藻、蘿梨果精華及透明質酸鈉
功效:活化肌膚、持續滋潤及擊退紋理,重點抗衰老。
質地:微稠水狀

本來,呢兩者係各自單用就發揮功效;及後我發覺加埋一齊,對皮膚療效激增,咁就win win!!
當中呢款 Dermagram 面膜,我已經用足兩年,超愛呀,補水及舒敏效果好,價錢方面,以瑞士出品而言,相當抵買了;我以前也曾在blog文介紹過俾大家,讀者試後留言也十足好評。
近來,我將佢創出upgrade版本用法,試過效果仲靚喎,即刻同大家分享。
-

Mix & Match 急救面膜調製法:
水潤面膜 + 活膚精華
以1:1的份量混合


Step 1:潔面及爽膚後,將各一份 (約1元硬幣份量) 的面膜及精華
置於手一併混合。
-
Step 2:將已混合的面膜均勻塗抹於面部,我會厚敷至皮膚見白色,
目的封住毛孔加速熱力對流,焗營養滲透深層;眼周則薄薄順帶塗抹便可。
 -
Step 3:敷上30分鐘後,基本上營養成份已被完全吸收,色澤由白變透明了。
此時,若仍有殘餘面膜,可配合輕輕按摩至完全滲透,然後以紙巾輕印便可。
-
Step 4:不用清洗,最後覆蓋一層保濕面霜以鎖住養分。
-
看!敷後膚色亮澤、缺水紋消失、觸感也細緻滑溜得多!
-
療程建議連續敷5日,會feel到皮膚缺水和敏感也得以同步改善。
之後,維持一星期兩天便可。
-
除了以上急救法,我再俾多個護膚心得大家,是可作睡眠面膜啊!
使用調配法:
面膜 + 精華 + 面霜
以1:1:2的份量混合
即可作睡眠面膜,一整晚為肌膚深層修護。
面霜方面,可以配合自己平日慣用的品牌,而我會選擇水感的啫喱狀或乳液狀,一方面容易混合,另一方面感覺也清爽點無負擔,以迎合近來潮濕的天氣。
提提大家,切忌混合太厚身和黏稠之面霜,不易被皮膚吸收外,甚至有機會block毛孔添!
-
售賣點:
Dermagram INSTITUT 瑞士活膚美研館
中環威靈頓街14-24號威靈頓公爵大廈6樓    2587 7389
其他地區也有分店-銅鑼灣/尖沙咀/旺角/屯門
—————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
掌握理想臉型技巧
瓜子臉、心型臉、梨型臉、小顏V臉,妳又渴望是那一種?影響臉型比例的主因有兩種,有方法可改善嗎?又有什麼辦法解救?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。