2014年3月21日星期五

必食平靚正膠中之王「白花膠」 /烹調篇

我要將近期發掘到的平靚正「白花膠」公諸於世,同讀者分享,先有由我設計的簡易製作「滋補白花膠燉湯包」,自出blog文日賣百包,果然大家同我一樣咁注重養生!
-
打鐵趁熱,今日繼續分享兩款零糖份不致肥美味養顏甜品,主角當然都係「白花膠」啦!

眾所周知,花膠滋陰養顏外,媽媽網站及中醫師亦謂想生BB,已陀BB都建議多食用。
甚至對皮膚熱毒亦起治療作用,這是嚴浩先生專欄所言「皮膚熱毒就是一般說的濕疹、牛皮癬、暗瘡等,有此問題的朋友,每日吃一點花膠有幫助!」

「白花膠」是傳聞中的神膠,haha即「神級花膠」,品種稀有、矜貴
何解我會發掘到平靚正白花膠?事緣我請求相熟海味店專員代找的,希望價格可供我肆意常吃,無須最頂級只求真實發揮療效,尤其是為己為人,也希望一眾讀者們可以依從我的養生食療,齊齊健康美麗。終於,等咗好一段日子至有呢批貨啊!

何謂平靚正白花膠?
只是約$20/一隻(1両約有8隻/約我手心咁大 ),供整一次甜品一人份量之用;而酒家一碗花膠甜品收你百元亦屬等閒事。
此白花膠雖然薄身,但勝在是肚公,口感是爽口彈牙,絕非平價肚乸入口霉爛可比美㗎!

Bubebu 真識貨,左揀右揀,淨係偷我塊白花膠,haha!
-

好喇,究竟我常吃的兩款零糖份不致肥美味養顏甜品係乜東東?即刻介紹:
1)白花膠薑汁鮮奶蛋白
適合作為早餐或飯後甜品,功效暖胃、美白、養顏、排毒。
2)白花膠紅棗桂圓杞子茶
適合餐與餐之間飲用,功效養顏、活血、滋潤、明目、排毒。
-
白花膠簡易浸發:
Step: 先沖洗白花膠,然後放入熱水焗3分鐘,再換凍水浸3分鐘。
(由於此款白花膠薄身快軟,才可簡易製作)
浸發後,脹大約四份之一。
-

「白花膠薑汁鮮奶蛋白」
一人份量材料:
一盒高鈣脫脂奶 + 一片白花膠 + 一隻蛋白 + 薑片少許
-
烹調步驟:
Step 1: 將鮮奶及整片已浸發白花膠放入煲內,以細火一同煮滾
期間滴入薑汁或放入薑片
Step 2: 將已發打的蛋白放入,輕輕攪拌成蛋花,15秒熄火。
-

「白花膠紅棗桂圓杞子茶」
一人份量材料:
一片白花膠 + 紅棗五粒 + 桂圓十粒 + 杞子廿粒
-
烹調步驟:
Step 1: 將紅棗桂圓杞子洗浄,紅棗切半去核。
體熱怕燥的請以南棗取代紅棗)
-
Step 2: 將以上所有洗淨之材料,及整片已浸發白花膠,放入兩碗半水內同煲,
大火滾起即轉細火,蓋起煲15分鐘完成,建議焗15分鐘始享用,味道更濃郁。
-

我屋企已經儲藏咗大批白花膠以備隨時享用喇!

——————————
本週《MORE》專欄精采內容:
拆解「生蛇」謠傳
「生蛇」謠傳好恐怖!有人話俾蛇纏身一圈就會死亡?究竟誰是生蛇高危者?是否高度傳染病?症狀是怎樣的呢?有什麼辦法解救?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。