2012年8月27日星期一

「拉斐特×Yoko Tsang 婚前美容瘦身全攻略」分享會

指導準新人變靚,以最佳姿態迎接人生最重要 Big day,係我強項,今個星期六我約定大家見面啊

記得我結之時籌備過程一絲不苟,全方位同大家美容主題外,揀衫、揀場、揀律師......我都可無私分享過中要點。至於綠份,
回憶兩年前拍攝婚紗照,依然記憶猶新;
結婚是人生大事,相信大家也享受備的樂趣!

今個星期六(9月1日)約定各位準新人---
×Yoko Tsang 
我會相聚講解護理心得+玩問答遊戲送大禮參加啊!

參加者仲
共20份,價值近萬元,括......
瑞典Tempur pillow 價值$1600

GLYCEL Enhance™ 高效控油平衡面霜  價值$760/30g
 BORGHESE Age Control Lift Serum  價值$800/40ml 
KINKA Gold soap價值 $420 
 BIJONSENMON
 V之燒mask   
 腳之燒mask 
等......
咁錫大家,希望你哋亦都支持我最新著作《醫學美容儀器天書》,當日手持著作就是入場券(「拉斐特」設9,可供參加者即埸購買)。

---
今次與以往舉辦的有點不同,就是極限額---
我只有少量quota特別預留俾支持我blog者,其餘大部分名是供給特facebook fans(http://www.facebook.com/Lweddinghk),總之,先報名先得,想參加就快喇!
報名方法:
將姓名、地址
註明「Yoko Tsang 名 
郵寄至info@l-wedding.hk

*獲邀參加者會有專人
*可帶同一位朋友出席

詳情請留意以下細節:


特     道40號1
Facebook page


————————————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
紅遍口碑王 台星齊撐老字號面膜
有一個台灣出品的面膜,我會用「外形不討好」來形容,卻能憑藉名符其實超凡實力取勝,得以在網絡世界及美容節目上爆紅,甚至乎深得台灣演藝界衆星、神級彩妝老師等歡心,對產品讚口不絕......詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄








沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。