2012年8月31日星期五

我的光療抗皺美白時光機【Vol 1拆解篇】

自問絕對是美容儀器狂迷,才可以結集成個人著作「醫學美容儀器天書」,同大家分享寶貴經驗。我在想,科技日新月異,相信可以切合時勢陸續推出Vol 2Vol 3……如此類推呢!

我再忽發奇想,家用美容儀器都是大勢潮流,曾經收到讀者的有關查問也為數極多,這點給我啟示,日後可考慮加入成為著作內其中一個專輯,就命名「我最喜愛的美容小家電」啦!
刻下,我家中擁有的「美容小家電」已有10多部了,包括潔面機3部、導入導出機4部、就連射頻機都有分面和身用共3部、治暗瘡機、冷熱機、蒸面機等等……確實幫到皮膚維持質素,但又自知實在多得誇張,變成儲物狂呢!

壓軸告知大家,我仲有一部好巴閉新歡,是早前去韓國旅遊時,在飛機上終於忍不住買下來的
相信搭飛機有睇過Duty Free shopping magazine的你,都必然見過呢兩版,我每每被它的高科技模樣及效用吸引注目。

為何說終於買下來?因為這部「美容小家電」我已考慮了N次是否應購買,
原因是……
1) 光療美肌儀器,必須勤力連續早晚使用一個月始見效,究竟我有無恆心呢?
2) 有口啤,聽過幾個用家朋友讚真係有用,尤其是用後斑淡咗,皮膚又白咗,搞到我更加心思思。
3) 價錢唔平(等同2/3I phone) ,好掙扎囉!
4) 是首個品牌研發家用版光療技術儀器,更是法國著名brand name,成效及安全度相對坊間一般品牌值得信賴。
結果……深思熟慮下,我還是認為一定要擁有啊!

呢部家用版雙光療儀器叫「Light DUO 抗皺美白淡斑器」,是法國品牌Talika,由巴黎醫院研究員共同研發,第一代是在 2007年已經面世喇,至今我擁有是第四代 up grade版本。

有咩咁大吸引力?
我至嗒糖當然是呢部機標榜嘅兩大美肌功效--抗皺及美白
原理是利用特定光射線直達真皮層,以刺激纖維細胞進行肌膚修補工作;對比坊間「美容小家電」,佢至係專注研發光療治理皮膚始祖,千奇咪以為有色光就可以有同等美顏效果,最重要是光射線入皮膚的正確波長(深度)

呢部儀器相當方便易用,以正反兩面照在皮膚上就可以目標變靚……
增生膠原蛋白---590波長黄光,直達真皮層可以促進彈力蛋白增生。
每日在所須皮膚部位照一次,只須45秒。

擊退黑色素---525波長綠光,直達真皮層則可以針對黑色素,令膚色均勻,
最適合直照對付有斑部位。每日在所須皮膚位置照兩次,只須1分鐘。

連化咗妝都用得添!光線係唔會被妝品阻擋
我已經開始試用兩星期,每次會分4 part照射,左右面、額頭,及頸部,手握位置是距離2-3cm就啱喇!至讚係自設時間掣,自動關閉,唔使自己記住。

呢部機勝在輕巧攜帶方便!
除咗早晚在家照光美肌,出去 salon 整頭時要嚟 kill time 啱晒!

還以為男士們會不知我在做什麼,勢估不到,幫我的junior stylist即刻識得搭訕:
「是彩光嗎?我家姐又係成日臨瞓前照,好光囉,阻住我瞓覺!真係有用?
係就...我都照吓先!haha」

相信大家最想知效果係點?
等我試用足夠一個月至分享實證啦!
————————————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
紅遍口碑王 台星齊撐老字號面膜
有一個台灣出品的面膜,我會用「外形不討好」來形容,卻能憑藉名符其實超凡實力取勝,得以在網絡世界及美容節目上爆紅,甚至乎深得台灣演藝界衆星、神級彩妝老師等歡心,對產品讚口不絕……詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。