2012年8月16日星期四

激抵推介 限量護膚Box set


護膚品 box set 價錢通常都好鬼吸引,只是約正價之四五六折,包裝又靚喎……尤其是每年 X’mas 百花齊放,連我自己都必然忍唔住買幾盒送俾好友啊!

雖然距離 X’mas 仲有好幾個月,我呢刻就有好推介俾大家......一盒有齊潤面,全方位兼顧

就係佢----「集體回憶」,中學時期我與大部份同學們都係 H2O+ 八杯水fans!
以下呢個最新 box set 是「限量版」來的,結合皇牌熱賣產品和新品,價錢激抵,是限量賣大包,想要請快手
我精明眼為大家算一算:7護膚品定價 $520,即平均 $70蚊一件咋,咪以為全部迷你 sample size,當中5件係堅貨裝大容量,抵呀!
有5款是H2O+皇牌熱賣產品,另加入2件首次在港登場的產品--眼部卸妝液和toner

用報告:

我的No 1熱愛
Hand and Nail Cream 118ml
話俾大家知,H2O+最得我歡心的其實是手霜,我知就連袁靚靚都係狂熱,每次半打西餅咁掃貨,haha….唔知靚仔Chi Lam係咪都係用家呢?
質感是比較厚身,霜狀來的,可以形成鎖水膜,我會特別針對指甲邊位配合按摩,因為含有維他命E強化指甲,及蛋白質彈加皮膚彈性,塗後會看到乾燥立即改善,皮膚是潤滑的,絕非油立立。

面部磨砂 60ml
是皇牌8杯水變奏版,加入了植物酵素微粒子,在潔面之時以按摩手法帶勦褪走老化角質和粉刺,是很水感和mild磨砂步驟,我按後完全沒有絲綢泛紅情況,皮膚也不繃緊。
即使磨砂粒子是很mild,我通常只會用來按鼻及下巴粗糙位,其餘皮膚部位會選擇敷peeling,將刺激減至最低。

身體磨砂 118ml
呢款body scrub特別之處是黑砂粒子,講真頗粗嚡,男士們皮膚角質層較厚,會更適合;而我只會針對手踭、腳踭部位,可以有效褪走死皮。用後會唔會好乾?好在唔會,是清爽潔凈,不會繃緊,因為添加了維他命B及蘆薈,有保水功效。

沐浴啫喱 118ml
除了body scrub仲有shower gel呀!
夏天好多人鍾意用啫喱狀沖涼,爽身嘛!之但係,我發覺每次分量會用好多,因為唔能夠起泡。
呢款是用上多種植物精華為肌膚補水,所以有清新香味的,接著睡覺特別relax啊!

Face Oasis Ultra Hydrator 15ml
呢支是「八杯水升級版」細支裝。中學年代我絕對是忠實用家,用了八杯水N瓶,因為恰度保濕喜愛清爽,至大學年代就變心了,因為覺得滿足不了我的皮膚,想要潤一點及有美白效用。
近年「升級版B5八杯水」我就沒有試過,今次box set是最好機會,質感是明顯豐富了,微稠而不是一陣風的啫喱狀,有較持久的水感,爽而不膩,年輕肌齡、易泛油脂的非常適合使用。

眼部卸妝液 (新登場) 40ml
Eye make up remover通常是水溝油狀,呢款是oil free,特別啱易出油脂粒的肌膚。
本來以為oil free缺點是卸妝效果稍差,測試後潔凈效果我會俾中上評級,liquid eyelinermascara都可以輕抹幾次完全卸淨。透明樽身看到有兩層,是法國海洋水及天然潤滑劑,較油狀清爽,有恰度保水效果。

海洋爽膚水 (新登場) 100ml
這爽膚水是專為敏感肌而設,海洋植物成分舒緩敏感痕癢、尿囊素保濕抗乾燥。
除潔面後使用,我一向習慣早晚將toner塗抹在心口位置,給予水油平衡,可以大大減少出暗粒機會啊!

Oh....終於分享完畢,一盒box set有成7件護膚品,逐一拆解......寫到我都累透了!希望大家都
—————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
眼紋終於有救!
眼睛有紋,比死更難受!這個長年最難解決的問題,終於有解救方法了,怎樣救?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。