2012年8月6日星期一

隆重宣布:成為拉菲特「星級美容指導」


結婚係人生大事!Hehe…..呢一步我年半前實現了,尋覓到 Mr Right 的確很感恩。
我非人生教練」鄰居WinnieMr Right 我就無能為力幫大家搵,但我有十足把握指導準新人變靚,以最佳姿態迎接最重要 Big day

今日,有喜慶事同大家分享,隆重宣布:
我被邀請為 Lafayette Wedding Limited (拉菲特婚禮統籌有限公司)----「星級美容指導
得到 Lafayette Wedding 創辦人鄧耀昇 Stan Tang(著名「舖王」鄧成波兒子) 賞識,確是榮幸之至。希望日後有機會與Stan做個輕鬆訪問,同大家分享,皆因在網上查看到有關他與記者的對答,名言是「名下物業多到唔記得」、也有被記者偷拍到「與志雲食飯餞行」.....,相信內容會相當有趣也有得著啊!

大家記得嘛?呢個巨型billboard就是我著作《醫學美容儀器天書》強勢宣傳,
其實還有一個重大訊息同步公告:
那就是我「隆重""到」拉菲特,成為星級美容指導
 鋪天蓋地宣傳,還有8月號雜誌《婚禮》,announce 我成為 Lafayette星級美容指導。

解我會同 Lafayette Wedding 扯上關係? 
因為集團實力雄囉.....haha,其實主因是理念相同,希望從各方面為即將結婚準新人提供專業意見。

Lafayette Wedding 開業只有一年,是目前香港最大一站式婚禮宴會場地,記得當我第一次踏足到訪,看見室內有迷你教堂(童話小禮堂)真的很suprise,仲覺得好sweet添......
推另一度門別有洞天,有好多婚紗晚裝呀,原來這裹還有化妝髮型攝影套餐;再逛逛又見到寬闊婚宴埸地,布置華麗,仲可以有律師證婚服務添。
在年底前新構思會落城,正式 Grand opening party 會在日後舉行,相信場面必然盛大……期待!

 Lafayette Wedding 榮獲婚禮雜誌大賞2012《最佳星級證婚場地》,是信心!

開業一年,Facebook "like "人數已經超過兩萬人,確係好多品牌的奢望
 Lafayette Wedding真係理想達到,有咩要訣?其中兩點相信是勤力及創意,有好多資訊、名句、優惠、送禮遊戲等等,當然唔少得我8月起正式投入參予其中:無論你係單身、準新人,或已婚的,都建議去like呢個page

由我擔任的星級美容教室,每星期在Lafayette Wedding Facebook登場http://www.facebook.com/Lweddinghk,拍攝連埸短片,指導大家婚前大作戰,變身最美新娘最型新郎,敬請密切留意呀!

仲有定期聚會活動,如即將舉行的「Yoko Tsang × Lafayette Wedding 頭炮分享會」:
將會邀請會員參予,有美容資訊分享、問答送禮、精美茶點等,想參加就要密切留意Lafayette Wedding Facebook,及我blog和 facebook:香港美容專欄作家 Yoko Tsang 

Facebook 密集式互動遊戲:
第一回,寫甜言蜜語贏獎品,多達60份,仲有5份大獎
《用鏡頭.分享愛 食物代表我的心》


我是大會評判,最後5強除了要多人like,更加重要是我like呀,因為我俾你個like,就相等於多添50個like呀!

參加詳情請click入從下Facebook game link: http://www.facebook.com/Lweddinghk/app_208195102528120
此遊戲是整個8的,大家快D click入參加,爭奪啦!

---
拉菲特 Lafayette Wedding
九龍窩打老道 40 號 
——————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
至激嶄新瘦面回春術 韓式面部埋線
埋線瘦面技術卻始創於韓國醫學界,屬注射式微創醫學美容率先同大家披露詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。