2012年8月2日星期四

媲美人胎盤要素 駐顏面膜

人胎素在美容上有幾大威力?
無論是外塗或注射式也是謎思,因為沒有得到香港衛生署approval,不容許公開報導,大家所知的自不然少之又少。
而我所知的是經由醫生講解,及朋友們的真實個案,他們經特殊渠道成為人胎素追捧者。
姊妹們gathering爆料,原來在美容院/clinic做的治療師,一傳十十傳百,好多人都有定期注射人胎素,咁大膽?真的難以置信啊!

而當中我熟悉的一位朋友更已經注射了兩年,是自行注射不假手他人,我不其然擔心她使用的貨源是否安全,她卻闊佬懶理,謂:「唔打唔得呀!已經上癮,初初打了幾支,已經覺得皮膚有番彈性、滑溜、少紋、光澤……總之後生幾年,連精神都好了許多,真係唔打唔得呀!」
Anyway,希望日後科技更發達,人胎素普及,會有全面研究資訊告知大家。

近日,我試了「人胎素代替品,是面膜來的,滋潤效果唔錯,品牌及成分有強勁backup,不過都幾貴,成一百蚊片呀,敷20分鐘,即每分鐘駐顏花費緊5蚊!
 ISA KNOX TE’RVINA 人胎素精華面膜 $4985
何謂人胎素代替品?即係不是真的取自人胎盤要素,放心,而是經科研複製人胎盤中的有效美肌成分。
原來是8種物質,當中如皮膚細胞生長因子、免疫因子、生存因子等,就可以令皮膚獲得新生。

 上下兩片剪裁,我一向喜歡這樣設計的paper mask,
如 SK-II Skin Signature Mask 3D Redefining Mask
特別fit面形

說實話,我一向無試過ISA KNOX產品,卻認知是韓國LG集團貴價品牌,終於因為最近新推出呢款媲美人胎素mask,至激發我興趣試試,更重要一點是對駐顏成分有信心:
好多品牌成日話產品是科研成果,何謂真正科研?
以呢款mask為例,我會覺得有料到,因為是與韓國唯一最大規模的「人胎盤研究所」CHA醫院合作,而呢間醫院已經有50年歷史,美國及日本等都有分支,是世界級水平。


好rich

我建議剪走近耳側髮小三角形,一方面唔使搞到頭髮黏立,
另一方面仲可以......


修補破口,即是鼻翼兩邊穿窿位,貼埋上去就perfect喇!

評價:「敷完之後皮膚毛孔看來潤澤

乾紋促退,可惜。」
---

預告:

我手握呢部係乜東
可以幫助華加速吸收、去水腫、緊膚、美白......
係咪好吸引呢?
Haha.....賣關子,下星期一敬請留意我在《more撰寫的美容專欄,自有揭曉!

——————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
至激嶄新瘦面回春術 韓式面部埋線
埋線瘦面技術卻始創於韓國醫學界,屬注射式微創醫學美容率先同大家披露詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。