2012年2月29日星期三

直擊YSL有趣多fun妝品發佈會

記得上次去銅鑼灣廣場1期地面的「程班長牛肉麵」,食完鬼咁失望之際,抬頭見到對面馬路起咗楝好靚building,原來係service apartment,叫COMO COMO繼美國荷李活後在香港插旗,我早就想一睹內裏風采,終於有機會大開眼界喇!

噚日,YSL妝品發佈會選址呢,即刻帶大家探索內裏環境靚裝及化妝新品,揭開神秘面紗
COMO COMO門口,昨天豎立YSL招特別架勢!
頂樓是特色複式單位,即睇.....
大廳水晶燈、金色樓梯、YSL的一貫浮誇野艶襯到一絕!很多到場參予盛事,大家分佈在共3層樓層,果然有趣多fun
拾級而上,是設有露台睡房,時尚型格,可以住喺度就爽囉!

Show咗靚佈局,到戲肉,就是YSL今次一口氣推出的多款新妝品,即睇......
現場咁多部iPad同headphone要嚟做乜?是睇YSL
我件紅衫被PR笑謂

新品一:
主角就係最新登場彩蜜唇色,它非唇膏又非唇彩咁簡單,而係唇蜜,
結合了濕潤。$240/支
光澤及色調非常出色,唇掃棉頭輕易為嘴唇滿
這是現場實用玩意,讓大家拼在唇找出喜愛及相襯之色調。
我起初仲以為係搞凍飲支添....haha
玩色建議:上唇下唇各塗不同色,然後閉上唇互擦,
可令兩者色澤互相融合,mix&match unique color。
Model白晳唇色,好

新品限量
偏廳設有專人油甲區,今次推出的是
即係色澤一支讓你
我擁有的是這色澤:搖滚金屬灰vs啞黑色裂紋甲油。
限量版 $320/雙色合(共4set可選)
先以顏色甲油打底,然後以啞劃花紋或豹紋。

新品三:
YSL Parisienne系列再添新成員:花香四溢,琥珀花香、玫瑰心莉花
氣味清新脫俗,我媽咪係呢系列香水fan。$450/30ml

新品四:明彩筆新色
粗略估計,十位女士中有八試用YSL呢支皇牌明彩筆,
一物多用,於T字位自然塑造highlight、輕輕修飾眼圈、、減淺虎紋;
今勻再加多4種新色,是專為亞洲肌色而設的黄調,令coverage效果更自然。$300/支
由於質地非常水潤透薄,老實說,論表現不,勝在效果自然;最啱作為打亮眼部四周肌膚。

後記:
Press con提供超精美甜品讓大家品嘗是扮YSL彩妝的,靚成咁點捨得

最令大家羨慕相信係YSL送上呢份紀念品----電話套,
我又可以幫部話披上,招搖過市

以上YSL全新妝品將於3月23日才正式發售,

大家等吓啦!


———————————————————————————————————————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
期間限定 必搶心儀名牌妝物
有內在美兼夾有外在美,特別討人歡心!美容護膚妝品如是,具實用性且包裝設計富有創意的,必能令女士們愛不釋手。Anna Sui、Paul&Joe、Dior的三款新品,皆以限定品掛帥,不但令我一見傾心,試用後覺得效果非常好詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。