2012年2月9日星期四

無須卸妝都可以做facial!

做facial最兩難的事情,係做完facial之後,如果有約,仲要係重要約會的話,究竟係讓皮膚休息,素顏上陣,定係不顧前因後果,但求上妝更貼,一於化行妝趕下場?
我的做法是,做完facial後的時間,一定不會安排「公開」活動,facial後不上妝,讓皮膚休息,即係我最多只會約老公或非常要好的好友食飯,然後就回家。
我的情況不算誇張,我有一位好友C告訴我,她揀美容院的準則,決非美容師手勢,或儀器的高級與否,而係佈局---做完facial一落樓,可以立即飛奔出大廈,對正馬路截到的士可以立即回家,是為她的首選。所以中環威靈頓街一帶的美容院都有她留下的預購療程,因為合乎她的「條件」!而佢一條幫襯幾間美容院的原因係:「萬一其中一間full booking,都隨時仲有另一間頂上!」


所以我心目中的夢幻facial,就係不用卸妝,可以俾我行入去、坐低、做facial、起身、鬆人!彷彿甚麼事情都冇發生過,但又做到facial美顏效果


可惜,塵世間又點會有呢D夢幻療程呢
,keep 
至於呢個夢幻facial係點呢?我噚日又做,就係咁既樣:
呢張相影得好衰,因為當時房間漆黑一片,
我用i phone開埋,伸起手不知就裏按掣。


我所做的 facial,就係中醫針灸facial!透過在臉上施針,可以幫助面部血液循環,促進氣血運行,即時效果係改善臉色暗淡。
深層一點,透過在臉上的穴位施針,可以刺激底層骨膠原增生,原理就像微針治療,透過創傷刺激細胞自我修復,達到皮膚緊緻提升目的。然而,為firming我會寧願做醫學美容儀器,快靚正嘛,但有一類皮膚問題就極適合透過中醫針灸解決,那便是由內分泌失調引發的暗瘡及暗粒,過來人話我知,通常針咗兩至三次已經好關心願意持之以恆,因為真係可以加速凋謝及預防,部分人或要配合口服清熱氣排毒中藥。


其實在臉上施針,在中醫學上絕對有根有據,我甚至會形容為「古代的微針」,傷口比微針更細小,甚至睇佢唔到!


其實最重要嘅係,完全唔使卸妝就隨時做到(只須在施針位抹消毒藥水),最適合lunch hour或返工蛇王偷偷去做,半小時走得,做完都神不知鬼不覺,唔使趕頭趕命化個靚妝再見人。


但大家要留意,中醫方式的facial,都係著重慢慢調理身體,正所謂中藥唔同西藥,要見效就真係要密少少做多幾次,最佳療效建議---10日內做夠3次。假如你有嚴重皮膚敏感,或塗任何護膚品上臉都會敏感的人,呢個中式針灸facial就更加幫到你喇!


講咗咁耐,未話俾大家知我嘅出沒點,咪又係萬全堂囉,皆因錢太在我心目中是中醫
-------------------------------------------------
面部針灸 原價 $600/次


Yoko's blog reader 可享優惠價 $3,000/6次,即$500/次


另加$100,可試埋專業炮製中藥調配facial,可選去暗瘡、白、滋養或去皺功效




萬全堂
中環皇后大道中 88 號勵精中心 15 樓
2525 9288 / 2525 9919


———————————————————————————————————————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
全城熾熱 「三元素根根飄眉法」
有誰不想擁有精緻濃密眉毛呢?!今次講解的「三元素根根飄眉法」就是美眉救星針對性拯救眉毛稀疏、鴛鴦眉、斷眉效果以假亂真詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。