2011年7月18日星期一

WxY新書賣大包 超荀禮物一举公開!

如果上星期五大家有拜會我的鄰居blog友Winnie Leung,相信你已經知道,我和她這兩位在《MORE》的美容專欄作家,一同合著的首本作品,就在星期三起,在書展內正式面世!
唔好以為今日篇文係廣告呀!
因為我們二人係真心咁話你知,唔買真係損失呀!假如你好想變靚,甚至想學識變靚,唔買仲係非常重大的損失添!
我們認為普通一本美容扮靚書,並非前無古人,但真心唔想做普通的後來者;為了贏得口碑贏得銷量,以及幫大家變靚,最好就係隨書送矜貴on pack美容產品及大量優恵券!
在我做雜誌的年代,就有以下行內笑話:如果可以不惜工本地去增加銷量,以《東方新地》為例,隨書送一張「$20」香港紙幣,保證《東地》有1億本銷量!天方夜譚的想法當然不可行,我們也沒有這份財力,在計過度過的情況下,隨書送一份相當於書價,甚至是書價貴10倍的美容產品最實際!既可教識你變靚,仲有實物幫你變靚,才是前無古人之舉!
OK、OK,我也不想長氣,買我們的著作有乜送?首先係:
1. 價值 $820 的Glycel Enhance DAY CREAM(30g)一樽
只要在書展首日,即係7月20日早上10點起,頭100位親臨「紅出版」1A-B02攤位的購買者,立即冇條件免費得到!我本書只售$88本,隨書附送的禮物竟達10倍書價---瑞士Glycel出名好用,成份矜貴兼非常高效,我自己都想買10本呀!可惜當日每人只限購買1本這份重量級禮品版,想得到就要早點到攤位排隊搶購啦!

2. 價值 $160/片的 DORISSIDERM Bio-Cellulose Peptide Repair Mask 生物纖維導入面膜一片
這片面膜是我用過的眾多面膜中,剪裁最貼服,保濕較果強到適合做完光學儀器,皮膚極度乾涸的時候使用。平時在萬寧購買一盒三片裝要$480,今次書展買書即送一片,呢份禮物仲係非限量任買幾多都得,買三本書送三片都只係$264,剛好五五折!慳$216仲有三本書落袋,識friend有折買都冇咁抵!
3. 價值$88的9°Beauty Refreshing Facial Sheet Mask多效修護面膜(瑞士製造)一片
這片面膜最誇張之處是內裏的保濕精華素多到爆漿滿瀉!我從未見過一片paper mask的精華素成份多得咁緊要,記得剪開包裝時小心一點,以及準備一個細樽仔,將多出的精華素儲起,夠你多搽幾晚呀!


禮物當然唔止呢三款,仲有以下咁多款:
4. Seasons Day Spa GIFT BAGS(A)  價值:$800 
- SOTHYS Hydroptimale THI3 Triple Hydration Light Cream (15ml)
- SOTHYS Hydroptimale THI3 Triple Hydration Mask (15ml)
- ONE DAY TRIAL PASS to Seasons Fitness & Seasons Day Spa CENTRAL
- ONE DAY TRIAL PASS to Seasons Fitness & Seasons Day Spa KOWLOON BAY

5. Seasons Day Spa GIFT BAGS(B)  價值:$700 
- BERNARD CASSIERE Redberries Anti-ageing Cream (15ml)
- ALQVIMIA Body Sculptor Oil (15ml)
- ONE DAY TRIAL PASS to Seasons Fitness & Seasons Day Spa CENTRAL
- ONE DAY TRIAL PASS to Seasons Fitness & Seasons Day Spa KOWLOON BAY

6. Winnie Leung x ChyuanFa Royal Jelly Rose Otto 催情潤唇膏  價值:$150
7. Winnie Leung x ChyuanFa Royal Jelly Jasmine Blossom 催情潤唇膏  價值:$150

8. Medical Arts 醫學美容醫生秘製透明質酸保濕「漿糊」面膜  價值:$100
9. Juice Beauty Stem Cellular Repair Moisturizer 試用包 (0.7 fl oz)
 + Stem Cellular Repair EyeTreatmet 試用包 (0.035 fl oz)   價值:$100 
10. evbaviva Lemon and Sage 有機止汗噴霧試用裝(30ml)  價值:$80 
11. evbaviva Jasmine and Grapefruit 有機止汗噴霧試用裝30ml  價值:$80

12. HABA White Lady 美白精華試用裝(2.5ml)  價值:$52

隨送贈送的禮物多達12款選擇!而以上所有隨書附送的美容扮靚禮品,每款為數都不比Glycel enhance DAY CREAM少,有好幾款的量更比Glycel多添!加加埋埋的總值,如非Winnie Leung 告知,我從來都唔知道,我倆合共送出總值$25萬的禮品!
記住!今個星期三7月20日上午十點,書展1A-B02攤位,到時我同Winnie都會親臨現場,期望可以親手將Glycel enhance DAY CREAM親手交到你手上!
——————————————————–
本週《MORE》專欄精采內容:
劃時代3D paper mask

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。