2011年7月12日星期二

Affordable Best Buy Vol 6

好耐無同大家傾 shopping,近期戰利品不算多,因為減價階段,多數無我 size。
之不過,都有以下收穫值得與衆分享呀!

呢兩件背心在 Uniqlo 買嘅,鍾意內置 pad 設計,雖然無 push up 功能,卻勝在令胸形呈自然美,背面無扣是橡筋包邊,唔怕平常著背心現晒形情況。
彈色纖維混棉,穿上後非常之貼身,極之舒適。穿一件就可以出街或當作打底,勁方便,我一次過買齊黑白色,將會去掃多兩件俾家姐。(約$180 / 件)

大家見到白色無影手是我 Bubebu,牠又偷擊我嘅物品。Too naughty!
呢副係今季新款 Gucci ,一見鍾情,vintage style 方形大鏡面,鮮艷紅框,唔化妝都好醒神,仲對照得皮膚特別白淨。係我去做 facial 或 facial 後的好拍擋。
買太陽鏡除咗要 fit 面形,於我而言至緊要輕身,最怕壓到鼻樑成條紅痕,呢副係膠框膠臂,即使咁大副,都贏輕巧。當家陣名牌眼鏡動輒二千元起跳,佢可以歸入抵買之列。(約 $1,400)

平時真係唔多買呢個牌子嘅衫,因為料唔好囉;但世事無絕對,上星期去觀塘睇老公掟飛標比賽,睇咗陣,自己竄咗去 apm 逛街,結果在 b+ab 橱窗睇中呢件 top。
是 see through 網布公主膊,遠睇則似件背心,是幾有心思的剪裁,結果人太多無試就買咗,好在都 ok fit 吖!(約$320)

——————————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。