2015年11月6日星期五

超筍價體驗 薰衣草球按摩

我每次去呢度歎spa,老公都會估到,笑言「好香薰衣草味喎,妳又去歎世界啦!」
哈哈,係喎,全間spa嘅空氣都充滿著清幽真薰衣草味,我每次按身後,由頭髮至全身每吋皮膚都香氣怡人,又真係好歎㗎!
-
做spa不一定是奢侈,即使國際品牌、用料矜貴、位處黃金地段,大家都可以筍價體驗,因為係我讀者咯,有著數係常識吧!
接近歎兩粒鐘嘅身體按摩,有香薰油法式按摩加通淋巴、薰衣草熱球,竟然係三百幾蚊,仲要送支二百幾蚊body lotion,係真㗎,不用嘩然,快預約喇送完即止!

大家工作幾忙都要放輕鬆,叉叉電,最忌身心開行turbo過度勞累,病痛就會埋身,所以,我非常鼓勵要爭取relax時機。大家「放輕鬆」會做什麼?睡覺?美食?運動?打機?購物?我喜歡按摩。
早前分享過「經絡按身」,過程我會形容為痛夾爽,絕非人人受得起。用舒緩享受來形容「法式按摩最確切」,這才是女性大衆情人。
-

「法國真薰衣草」按摩大家還記得嗎?
我知道很多讀者看過我文章分享後,已經體驗了。入秋,有新上場另類加強療效body treatment,是「熱療法」,用上蒸熱薰衣草球做主打,是舒緩肌肉和促進血液循環的最佳方法。
未分享療程前,先同大家簡介我欽點此品牌原因,使用的素材非同凡響,普通香薰無得比吖!




薰衣草茶可能大家都飮過.......但用上極級普羅旺斯真薰衣,就真係要試試喇!入口清幽淡香,加上暖熱感,很值得回味,啱晒難以入睡一族寧神,在這裏可以無限品嘗,亦可以買茶包返屋企慢慢飲吖!
-
薰衣草 王者地位
LCDB(Le Château du Bois )是法國普羅旺斯真薰衣草蒸餾世家創立品牌,擁有125年種植、收割真薰衣草,及提煉純真薰衣草精油的王者。

其真薰衣草精油獲歐盟A.O.P. 認證,更於法國普羅旺斯舉辦的真薰衣草精油比賽中脫穎而出。
部份產品更獲ECO CERT® 有機認證,最重要是堅持5大防敏保證,確保不含一般護膚品常見致敏物質-人造香料、礦物油、色素、矽、防腐劑,故此,極敏感皮膚亦可放心使用啊!
注意:此療程懷孕及哺乳中女性不宜啊!
-

薰衣草球身體按摩」/105分鐘......我嘅讀者

以超級筍價$368,就可以歎接近兩小時啊!

薰呼吸療法+毛巾熱療放鬆
呢個body treatment注重身心內外舒緩!進行療程前,治療師會指導我深吸再深呼,透過真薰衣草的香油放鬆心情。然後配合毛巾熱療法,由肩膀至腳輕輕按壓,係前奏啊!
-

薰衣草暖油按摩
這法國著名品牌,有一套獨特法式按摩手法,令全身肌肉得到初步鬆。而肚風一向嚴重,專業按摩師摸兩下就知啦,她建議我配合吸氣呼氣,輕鬆推出勁多肚風,發出「咕嚕聲」,爽呀!
按摩時,有Relaxing oil或Comfort muscle oil可選,我就㨂後者,因為肌肉經常繃緊急需舒緩。
按摩師問我身體邊部分特別疲累?我當然是下半身啦,因為經常行得好急,整條腿肌肉超級繃緊,她說按摩後,接著的一小時草球熱療程序,就多做下半身啦!很喜歡這細心點。
-

薰衣草球熱療按壓
基礎按摩全身後,到入戲肉-是「薰衣草球療法」,草球薰蒸後不但釋放熱力,更能令成分加倍滲透肌膚。
從頸、肩、背、腰進行草球輕柔按壓,其熱力有效滲透肌底疏通淋巴,尤其適合入秋時份促進血液循環,最重要是幫助帶走體內毒素乳酸,由淋巴液帶到淋巴結,有助緩解肌肉炎症
壓過程中,我聞到薰衣草球散發的芳香,確是放鬆身心妙法。
過程中有4個草球不停在薰蒸,可輪流替換,保持熱力啊!草球內是100%薰衣草,盛載得滿滿的,每次療程都是新鮮即製。
-

香噴噴深層潤膚
精油按摩加草球熱療後,我嘅皮膚已經好柔軟好濕潤。療程結尾,仲有專人為我全身塗抺薰衣草保濕乳液,呢刻肌肉舒緩,皮膚超級滑溜吖!
所以文章之初,我說每次做完呢個treatment,由頭髮至全身每吋皮膚都充滿香氣,身邊人都話香噴噴吖!大家工作辛苦精神疲勞,梗要識得放輕鬆!
房間牆上有真薰衣草掛飾,當中有一間雙人房,可以孖住好友齊齊歎按摩,比high tea更有樂趣吖!
-

Yoko 讀者可享超筍體驗價:

薰衣草球身體按摩

體驗價$368 /105mins (原價: $1,300)


療程後可更獲贈:

法國薰衣草身體滋養乳 (價值$220/75ml)

有興趣體驗的讀者可登記預約:
*優惠期至:  2016年3月31 

LCDB Spa
銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心30樓
——————————————–

全新概念食療養生館Y’s RECIPES隆重登場
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。