2013年9月27日星期五

Get ready? keep fit !

大家記得嘛?早前,招募讀者們和我一齊做運動......

嘩,估唔到,報名人數遠超場地可容納,確是有點喜出望外!
-
Flexi-bar大前提係過程唔吃力,仲好好玩添!
輕鬆做一part就可以踢走約370卡路里,而且能選擇性針對修減肥美鬆弛手臂、call機肉、大腿外側,講真……從來呢D部位至難減,終於有可靠方法,怎會不心動!
此運動起源德國,本是物理治療的健體運動,同時間仲有確實療效,能幫助舒緩肩頸膊及肌肉痛,確實very good啊!
 適合任何年齡及甚少做運動人士㗎!

當日同參加者傾計,了解佢哋嘅諗法......
讀者「最緊要好玩......其實成日想做運動,覺得自己身體唔好,易累面色又差,但的唔起心肝,怕悶又怕辛苦!」
讀者「喺office成日坐,覺得自己肥又鬆,但一定唔會去街跑步囉,食塵又辛苦,流汗撻住件衫又冇得即時沖涼!」

哈哈,以上兩位所言,又的確係道出8成女士心聲。

其實,我都係呢type,幸而,我對貪靚同養生有要求,所以仲可以自發性揀好玩同高效益運動,Felix Bar真是大愛......
空中瑜珈
將會係我下一個挑戰目標,相對肯定Felix Bar易掌握得多呢!
-
當日同大家一齊玩Flexi Bar,上堂後反應超好,大家都話玩得好開心,嫌45分鐘唔夠添啊!
第二日,我仲收到以下呢位讀者留言.......

Submitted on 2013/09/17 at 3:00pm
Fannie
「我好開心被抽中上第二班。妳真是無誇大,無講錯,真是一試便愛上,容易學,好好好好玩。下課後,有朋友問運動後第二天會否肌肉痛?導師說目前為止,沒有聽過有學員說上完flexi bar堂後feedback會肌肉痛。果然第二天我真的沒有任何肌肉痛或疲勞的感覺。真是很值得推介給朋友。
我本身在其他健身中心有會籍是可以免費上這類型的堂,但我從沒有興趣,也未試過。但我竟然對Phillip Wain的其他堂有興趣,當然是環境和導師因素!我會好好利用一天的免費會籍上其他堂,再考慮待那健身中心會籍完結後轉過來。
最可惜是flexi bar的堂數很少,可能是新課程緣故,而且是安排在星期一至五的日間,上班一族未必可參加到。
最後真是十分感謝妳為讀者們爭取這次認識 flexi bar 及Phillip Wain的機會。謝謝!」

首先,真的很感激這位讀者如此用心的留言,令我可以了解你們的想法啊!
大家都對Felix Bar健美運動咁有興趣,我已向健身中心爭取了:
1)讀者優惠體驗價。
2)課堂在放工後都會有得上喇!
-
體驗價 $370 ,就可有以下專屬keep fit套餐:
1)尊享1小時私人健身教練指導 (任何類別也可,如Felix Bar、瑜珈......)
2)10天健身會籍 (無限享用健身室設備及會所設施,如蒸氣浴、任上跳舞、瑜珈、Flexi-bar堂等)
3)最新版本機能脂肪測試......
儀器可檢測出身體肌齡、肌肉脂肪比例、體內礦物質含量等等。

-
 (優惠只限21歲以上女性新客戶)
也可直接致電預約:3980 9838
地址:
銅鑼灣利園2期4樓
太古城中心第4期2樓
尖沙咀美麗華商場11樓

————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
FDA認證 手提美容儀
自問是「專業機迷」!不是打機是做機,我極喜歡鑽研醫學美容儀器的技術、原理及效用。
我家的專業美容儀多得很,足以設定多款不同功效facial套餐,近日家中又添新成員,是
獲得FDA(美國食品藥物管理局)審批,以手提美容儀而言,非常少有。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。