2013年8月20日星期二

尋訪「魔鏡」

科技......真係愈嚟愈強!
李嘉欣......真係靚到冇朋友!

呢兩樣嘢表面好似大纜扯不上,實情有千絲萬縷關係喎!

噚日,我去咗SHISEIDO位於IFC國金的全新粉飾專門店......
Grand opening可以吸引超級多娛記及攝記聚集?
咪就因為巨星級嘉賓李嘉欣現身囉,我終於可以擦身距離同大美人相視,嘩,輪廓精緻超乎常人,靚到冇朋友呀!

超近距離下,嘉欣皮膚狀態有B+級數,整體緊緻膚色均勻只是略有細紋,若然女士們到她呢個age,可以keep 到似她八成肌膚狀態,已經開心大滿足了!
-

Shiseido新店吸引我專誠到訪,其實是新玩意「魔鏡」。
正正引證科技愈嚟愈強!

咩係「魔鏡」?
是數碼模擬先進技術,可預覧化妝效果。

我率先試玩咗喇:
Step 1: 
看著「魔鏡」拍攝一張照片,是內置數碼鏡頭及智能面部識別軟件;記住你的妝容愈清雅愈好,能令之後數碼加色效果更顯現。
Step 2: 
根據個人喜好,揀選影像上的SHISEIDO Makeup或MAQuillAGE彩妝品,一click屏幕,即刻見到自己模擬用咗該妝品的效果,so funny啊!
有眼影、胭脂、唇膏,我試咗好多平時唔多會用嘅「大膽色」,如藍綠眼影、深紫唇色......至正係電腦模擬,試N個妝都唔使卸妝嘛!

而至勁係,我做出不同表情,面部移動,彩妝竟然仍可以準確呈現於鏡中我的五官。

呢樣咁好玩嘅科技玩意,始於上年東京SHISEIDO店,而家香港都有,只限IFC,大家快D去玩啦!

—————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
我的瘦身密碼(三)
第三回瘦身密碼,會講我自己最喜愛的減肥纖體儀器。到底用邊部、點樣做先最有效?原理又係甚麼?想知?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。