2014年4月22日星期二

最新嫩唇儀器 之麻辣血氣

好多人鍾意食麻辣火鍋,謂那股麻痺在唇上顫動好過癮,仲可以促進全身氣血運行加強循環添!
竟然,無食辣,我嘅珠唇都有彷如吃麻辣火鍋後的跳躍及暖熱?哈哈,謎底係用咗一部最新家用儀器,專供去唇部老化角質。
-
點解嘴唇都要去角質?
一)加強往後護唇產品營養吸收。
二)改善暗啞情況和減淡唇紋。
三)令往後塗唇膏呈現更柔滑唇妝。
-
呢部嫩唇儀器是 bliss 出品,外形恰足電動牙刷啊!
我最愛是品牌的氧氣面膜,敷後皮膚好醒神白淨,亦有享用過bliss在W Hotel的水療護膚treatment ,故此對品牌有信心。
剛剛新出的去唇部老化角質儀器就引起我試用興趣,但心裏滿有疑問.......以往自己的DIY方法都可以為唇部去死皮,如蜜糖+糖,自製lip scrub,又或者用Fresh的honey lip scrub,以指尖打圈就得啦,究竟點解一定要用bliss嘅去唇部角質儀器?有市場咩?
試用過後,領悟到奧妙!
-
即刻解構:
一盒套裝有兩件產品 $520,包括:
bliss fabulips ‘pout’o-matic 唇部磨砂棒(用電池操作)
fabulips sugar lip scrub 唇部磨砂膏
-
另附送多一個磨砂頭,建議三個月更換一次。
磨砂頭設計是膠質,表面有凸起粒狀。
-
唇部磨砂膏粒子非常微細,過程中不會有刮唇痛楚感覺,是用上天然的甜糖、杏仁及核桃殼,以輕輕去除唇部角質。
富含護唇營養成份:
荷荷巴油、橄欖油、乳木果油和可可油,並添加維他命A、C和E以滋潤雙唇。
-

使用方法簡易:
Step 1:先用水滲棉潔淨嘴唇。
Step 2:然後塗上唇部專用磨砂膏,特別脆弱的嘴唇可加少量水,減低磨擦度。
-
Step 3:開動儀器後,儀器上的磨砂頭就會360度高速旋轉,
我是由上唇左至右,到下唇右至左,慢慢滑行30秒,就可做到磨擦褪走死皮效果。
-
Step 4:往後用水清洗唇上磨砂膏便可,接著最重要是立即塗上滋潤修護品
以保護唇部脆弱時刻,鎖緊水份防止流失。
-
我最近常用的是全天然有機成分 Melvita 3 Honeys Lips and dry patches,除了具認證不含化學成分,安全至上外,很喜歡超油潤亮麗效果,有如lip gloss,而且保水持久,開住冷氣也可以last到嘴唇一整晩水潤!
-
儀器清洗方法:
說明書寫明不可直接用水沖洗,只宜用濕布抹磨砂頭。
我嫌煩又不夠徹底,直接拆除磨砂頭,用水喉沖淨,一了百了又快捷!
-

令往後唇妝更柔滑啊!
-
回應文章之首,「究竟點解要用bliss嘅去唇部角質儀器」因為做到人手做唔到嘅效果囉,就係儀器轉動快,當完成30秒磨唇後,我感覺到嘴唇仍在密集式顫動般,仲有暖熱感,唇色由暗淡頓時變得紅潤,是幫助唇部做運動般,可以促進微循環啊!
所以,呢部儀器是有其用武之地,除非你有摩打手啦!
-
bliss專櫃:
尖沙咀海港城Faces      3586 0246
金鐘金鐘廊Lab  2118 3966
----------------------------------------------------------------------------------------------
本週《MORE》專欄精采內容:
氧氣美女 韓妝促成班(vol.1
不管妳是否「哈韓族」,都應緊貼韓風K-Beauty,打造今年夏天最'in'妝容!在完美裸妝下看來年輕好氣色,皮膚恰似水潤噹噹,神乎奇技的妝效像是天生麗質般!想化身韓國氣質美女?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄
Instagram

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。