2014年2月26日星期三

來自星星的waiting list

噚日出席了YSL的tea gathering,焦點還是落在韓國神劇《來自星星的你》。
傳聞指,千頌伊就係用了YSL Gloss Volupte 202號唇彩 + YSL Rouge Pur Couture 52號唇膏把「都manager」迷得一陣陣。
我一集都未睇過,暫時對一切來自星星的瘋狂免疫。Tea gathering期間,我最八卦嘅係,如果想買YSL Gloss Volupte 202號唇彩 + YSL Rouge Pur Couture 52號唇膏仲有冇可能?
Oh my god!講你都唔信,全港waiting list加埋大約四千多人,大家條心死咗未?
我估,呢兩支東西我屋企應該有,只係唔知放咗去邊。

等我試下搵搵先。

至於來自星星的一切,同我一樣未睇的可唔可以揮揮手留個言,等我知道我同你都係同一陣線呢?(有啲驚最後係零留言......)

我盡過最大努力去了解來自星星的劇情,就只有睇了這一條3分鐘視頻,睇完即可極速了解這齣神劇:
等你留言!
——————————
本週《MORE》專欄精采內容:
環口性皮膚炎你要知
「環口性皮膚炎」,又稱「口周皮炎」,病徵外觀是圍住嘴唇四邊起勢生瘡,但絕不是一兩小粒暗瘡,而是嘴巴周圍生成許多的小疹子,大多是封閉性白頭粉刺、紅色丘疹型痘痘、紅斑甚至是膿皰,或稀疏散在或集簇成片,且常牽連脫屑問題,時而痕癢時而有灼熱感,怎解決?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄













沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。