2014年2月18日星期二

舊灣仔有條隱藏食街

好耐冇寫食評,因為遇到一間好的餐廳比盛女愛作戰尋覓真愛更難度高!
新食肆同現今的假豪宅新樓一樣,華麗的外表卻金玉其外,食物的價錢統統去晒租金同環境裝修,正宗「食裝修」,試問又點敢介紹俾大家。
銅鑼灣區之類區域的食肆,只適用於一班朋友聚會,方便大家的一個地點,大家都只在乎飯腳多於食物質素。就好似上星期六的聚會,選址利舞臺一間泰國餐廳,價錢貴,食物質素很一般,如非幾個朋友好耐無見,想不到要去幫襯的理由。
還是舊區仲有憑實力立足的食肆。
噚晚兩口子搜購了一些BB用品後,本來想去灣仔大王東街食金源小館,途經廈門街,一來懷緬下舊日的喜帖街(雖然現在是一個地盤),二來想穿過廈門街往大道東再轉入大王東街,點知有驚喜,呢條街竟然係小九龍城,一街泰國菜館!
街頭至街尾有三間非常地道泰式小店,坐滿外國人;有兩間英式酒吧,一間日本餐館,一間日式拉麵店;仲有上樓甜品店及川菜館,選擇眾多呀!
小街、僻靜、充滿異國風情,是但碰一間,應該不會有錯吧。
於是選了這間清一色只有外國食客的The Spice House,食泰國菜,連點菜都要講英文,但格局同九龍城的地道泰店一模一樣。
點了飛天通菜及炸燒腩仔,五分鐘後送到,仲以為普普通通,所以費時俾相機「食先」,點知有驚喜,居然係好好味!炸燒腩仔皮脆肉香,正宗半肥瘦一啖肉一啖膏相間。
於是下一道泰式燒雞,立即請相機「食先」。
雖然並非新鮮雞,但雞味濃沃呀,證明是不錯的冰鮮雞,皮脆肉滑,配上大量泰式香料,惹火又惹味。
再來當然是我的摯愛 --- 鹽燒 魚則 魚,看看粗監的分佈結構,唔使燒到3D一樣企上碟都知好好味!
一揭開塊魚皮,白煙湧出,魚香夾雜粗監的礦物味,口水已經流晒出來。
焦點落在這個泰式source!辣到噴火!根本係普遍人類可接受範圍以外的辣度,但呢個source有極邪惡的誘惑,你愈抗拒,佢就愈吸引,好似撞邪一樣,理智叫你唔好醮,但拿著筷子的手卻很誠實,將魚肉浸晒落去,這種原始食慾的腦交戰,我多久沒試過?
晚餐過後,受苦的居然不是舌頭,係我的額頭!關額頭乜事?辣到標暗粒呀呀呀呀呀呀!
真係好可惡!不過我會再食,真係犯賤。
辣到我要公開地址,因為我都想睇下大家係咪會同我一樣辣到出暗粒!哈哈哈哈哈

——————————
本週《MORE》專欄精采內容:
遮瑕秘技 黑眼圈三級制
很多女性視「熊貓眼」罪大惡極!令她們無勇氣素顏示人,即使化了電眼妝也被黑眼圈大煞風景。一般亞洲女性擁有「熊貓眼」的原因是:循環欠佳及體質過敏,怎遮掉?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。