2014年2月11日星期二

懷孕前調理養生篇(一)中醫針灸養胎

在預備懷孕前,我和丈夫在婦產科及生殖科醫生的建議下,先做了一個詳細的身體檢查,結果非常正常,重點是雙方沒有特殊的隱性基因導致下一代會有先天性隱憂。
在這樣的大前提下,根據醫生所言,我們只需一粒正常的卵子和一顆正常的精子,便可以孕育下一代。
不過理論歸理論,就像我尋日做facial時遇上的美容師,面上明顯出現荷爾蒙失調的特徵,月經更加不準,加上工作及精神壓力,就算是青春少艾,想生都難!

於是我請教了我的御用中醫---萬全堂錢太,她的答案是必需要有健康的身體配合,讓受精的卵子可以順利「著床」,在子宮中孕育,便算成功。

OK,說易行難,怎樣才算「健康的身體」?經我一番資料搜集,我定出四大調理方針,都是針對女性體質的溫和健康調理。
好明顯,第一篇就是教大家調理身體。
回想當日,我告訴錢太正準備有懷孕打算,錢太拍心口保證:「阿女,乖乖地聽我話,準備應診服中藥粉,包你三個月內成功!仲有,幫埋你之後長胎唔長肉,做個靚媽咪!」於是我每星期準時預約應診,配合針灸及依時每日服食錢太處方的中藥粉(當然同時也有其他調理,將會逐一同大家分享 ),結果如她的神機妙算,就這樣成功了!

其實心裏很明白,我明顯被「長胎唔長肉」呢句說話吸引住!

亦即係話,想生仔,搵錢太,預約時講明想同Yoko一樣成功懷孕,護士就識做。

但戲肉梗係點樣可以「長胎唔長肉」啦!答案係咁樣:
重點就係針灸!
留意膝頭對落的一針,呢一個就係關鍵的「足三里穴」,只要刺激呢個穴位,就可以幫助泵血去子宮,呢一下可以令胎兒吸收最多的養份,而不是將這時自己進補的養份被自己吸收,結果肥了自己。
而長胎唔長肉亦有兩個位於膝頭上的「梁丘穴」及「血海穴」同樣重要。
就這樣每星期針30分鐘左右就可以,我每星期都針一次。只係針落足三里穴呢一下真係相當酸疼,但如果只係受一下酸痛就可以長胎唔長肉,絕對值得!
至於足三里穴再落的一針,係錢太把脈時發現我有些痰,順便落針有助化痰,證明錢太的照顧極之細心!

針灸以外,還有一些安胎中藥粉,因為在我懷孕初期,錢太把脈時說我有點不穩,一定要好好養胎,藥份成份每星期都不同,視乎當時情況及體質由錢太決定加藥粉調理,到三個月時已經不須再吃了,目前只須焗促進氣血紅棗南棗花生衣茶。
至於長胎唔長肉的成效,大家可以看看我個肚:
第17週只是輕微的隆起,大家可以放心,無論中、西醫的檢查都說十分正常,我的增磅幅度都在西醫的預期之內,每次產檢時,西醫都大讚進展極佳。加上我巧妙的穿著,好多朋友都唔覺我係有身孕呢!
其實呢個孕婦調理,係唔少在中環工作的孕婦的摯愛,因為調理時順便在房間休息小睡,大過肚就知,懷孕初期真係好易渴睡,對於懷孕又要返工的女士,真係一大福音,唔少人就係咁樣在午飯時間睡到夠鐘才返公司。而且仲有好多明星媽咪在懷孕時都係由錢太主理,當然又係主攻長胎唔長肉啦!

如果有孕婦想學我一樣長胎唔長肉,在致電預約時,可以直接同護士姐姐講,睇完Yoko個blog,想試下同Yoko一樣的長胎唔長肉調理,錢太就知點做。
萬全堂
香港皇后大道中 88 號勵精中心 15 樓
電話:2525 9288
——————————
本週《MORE》專欄精采內容:
人節 瘦身美唇解碼
今年情人節與元宵佳節同日,別具意義,將至有什麼要準備?浪漫節目留待男士策劃驚喜,身邊女性朋友就最著重赴盛會前三件事-均稱身段+豐潤嘴唇+性感裙子。怎樣做?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

1 則留言:

  1. 請問每次的診金,藥費約多少?是否需準時每個星期去看嗎?!
    想好好調理身體準備懷孕了,很想找一個對這方面又有經驗的中醫,但怕費用太貴,難以keep住去喔!

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。