2014年2月20日星期四

惡補BB產品智識

因為懷孕,假日時間多數宅在家,理應跟風追睇《來自星星的你》,但最後都係選擇睇Baby Kingdom。
每個朋友都笑我係「潮媽」,因為我好像仍然為自己而活,沒有一點孕婦表現對新生嬰兒的著緊。
例如明天舉行的BB展,都係我細嫂提我才知道。去到要買乜?我根本毫無頭緒。
「奶樽、烚奶器、尿片、走佬袋、BB床、BB車、泵奶器等等等等等等等」
Oh my god,要準備的東西真太多,我到呢一刻,我一樣都冇買過。

好友J的妻子的預產期比我早兩星期,J已經投訴老婆買得太多。

好吧,跟大隊去荷花逛一轉,兩口子好似參觀動物園一樣,望住一部部千變萬化的BB車,完全無從入手,直至手多的老公按了其中一部BB車的按鈕,突然發生巨變,由龐然大物,經過變形金剛式機械改變,縮細成為一個BB籃!再按一下,就會由BB籃變番做一架BB車,於是便嚷著要買!唉,當正自己去旺角超人玩具買玩具一樣,萬一我推推下誤觸按鈕變形,我真係唔知點算。

就係呢架4moms Origami變形BB車!索價一萬三千幾!睇埋條片,就知真係好變形:

最有印象係睇中一套 Rock & Roll設計的奶樽及奶咀,黑色主調加樂與怒骷髏頭造形,好似將魔鬼元素放入天使BB,老人家唔知接唔接受到!
品牌名叫Rock Star Baby,上網睇原來BB展都有得賣,價錢會平好多,一於入場買幾套先!

還是好友J妻子的好介紹有點吸引力---「即棄奶樽」!
這個奶樽從美國網站訂回來,用完即棄,確保衛生又不用烚奶器咁麻煩。不過我個人就覺得有點不太環保,儘管如此,應該都幾受歡迎。
購買網址:http://www.playtexbaby.com/7Essentials.aspx

而呢一刻最想擁有的產品叫「胎心機」,用來檢查及聆聽BB心跳用,應該會係我去BB展最想買的產品。
BB展..........唔去唔得!
——————————
本週《MORE》專欄精采內容:
遮瑕秘技 黑眼圈三級制
很多女性視「熊貓眼」罪大惡極!令她們無勇氣素顏示人,即使化了電眼妝也被黑眼圈大煞風景。一般亞洲女性擁有「熊貓眼」的原因是:循環欠佳及體質過敏,怎遮掉?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。