2013年12月9日星期一

台灣旅遊之寶 --- 的士王

對於去過無數次台灣的我,上星期回來,竟然又被我發現台灣的可愛之處!
對於去台北旅行的香港人,呢個甚至係影響你的旅程的重要服務!
就係一架好的士!
今次台灣之旅,從機場往返酒店的車程,就係由Matie Lin負責。
其實,佢係的士車隊的頭目。
但佢為人醒目、爽朗、funny、安全地快捷(笑言自己手車是Sky哥哥) 、滿足客人要求,我甚至覺得佢外型俊俏,成個A貨周杰倫!
最重要係,佢係一個非常熟悉台灣美食的響導。事關我由酒店回機場時,突然好想食「陳家涼麵」(註:陳家涼麵係全台北最出名最好食的涼麵,台北無人不識)。Matie睇下隻錶,話仲有時間,立即車我去(無額外收費) ,食完仲買埋外賣帶番香港添。
都未算,既然食開,一不離二,我仲想食「好記擔仔麵」(位於吉林路,真正用蝦湯煮的擔仔麵,未食過唔算去過台灣),Matie又望下隻錶,即刻話無問題又帶我去(又係冇額外收費)。咁好服務的的士司機,我點可以唔介紹俾大家呢?

因為就這樣從台北的酒店去桃園國際機場,收費只是NT$800!
呢個價錢,可能好多台灣通都識得call這類司機,不過我介紹得,應該比你們一般遇到的更優惠,因為我同Matie講,想介紹你給我的讀者,不過要同我一樣咁抵喎!
Matie快人快語,即刻俾個靚價:
從桃園國際機場去台北市酒店:NT$1,000
從台北市酒店回桃園國際機場:NT$800 + 再加送30分鐘車程買手信食物
想享獨家優惠,記得致電約車時說明是「Yoko嘅香港讀者」
(未必一定由Matie接送,但會由佢屬下車隊提供相同的服務
包車亦可以,價錢都幾抵:
NT$2,500/包車5小時(eg.包車半日食盡台北美食,做架為食衝鋒車)
NT$3,500/包車8小時(eg.去九份/十份,放天燈,玩一整天最抵)

儲夠4個人出發,認真抵!
Matie車隊全部都係大型新車,雖然只可坐4人,但座椅舒適,車尾廂夠大,掃貨返機場實夠位!
而我更欣賞Matie的人肉美食字典,例如佢推介:
微熱山丘(鳯梨酥)
自然風火鍋
原創花雕雞
牛老大涮涮鍋(本店在台南)
林東芳牛肉麵
老崔蒸包(蒸豬/牛肉包)
阜杭豆漿 (要排隊)(厚燒餅-面有蜂蜜-加蔥蛋/油條)
今次只係順路經過牛老大,下一次去台灣,我一定會食!
認住呢張咭片,記低電話,可以Whatsapp、LINE、微訊佢本人預約用車。
email查詢亦夠方便

大家想享獨家優惠,記得致電約車時說明是「Yoko嘅香港讀者」喇!
————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
「草藥之王」 人參保鮮肌膚
當中,尤以古時視為「靈丹妙藥」的人參護膚品,極為珍貴,究竟人參在美容上有什麼效用?
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。