2013年9月6日星期五

報名喇!誠邀一齊做 減肥紓痛運動

經常食不停口,當然要諗計仔抵消卡路里!
相信好多女士,想減肥但又唔想辛苦,更想健康唔想靠食藥。

有一種新興運動,我試一次就狂熱愛上,每星期不做不安......
有效而健康地纖體.....我最推介大家!
我拍埋片做示範,即係睇就知幾咁有趣:  

大前提係過程唔吃力,仲好好玩添!
輕鬆做一part就可以踢走約370卡路里,而且能選擇性針對修減肥美鬆弛手臂、call機肉、大腿外側,講真......從來呢D部位至難減,終於有可靠方法,怎會不心動!
同時間仲有確實療效,能幫助舒緩肩頸膊及肌肉痛,確實very good啊!

真係有咁筍嘅運動?
Yes, 我命名為「神仙棒」
若果大家係東地More忠實讀者,已知好多人睇咗我專欄講解,衝著去體驗了。
就連出名奄尖挑剔的Dodo姐都話喜歡這運動玩意!

當我知道,女性讀者群都非常喜歡,而且有退休年齡人士因這運動治療好肩痛(俗稱五十肩)......
我決定要在這blog給大家更深入詳解,希望多些人受惠!

「神仙棒」真正名堂是'Flexi Bar',此運動起源德國,本是物理治療的健體運動於歐美盛起,現在香港也開始流行起來。
是透過一支約四呎長、用橡膠及玻璃纖維製造的長棒,靠手部做擺動動作,利用其震動時的回彈力及震頻,鍛鍊肌肉促進循環,並達到消脂效果,不同動作針對不同部位。

點玩法?
一棒在手,在輕快音樂下擺動棒子,就會感受到震頻,是產生極大的震盪力和回彈力,遊走全身肌肉,感覺很微妙,比按摩更爽啊!
一分鐘可達270下震頻,可以keep fit及舒緩肌肉,好適合OL一族!
此動作可鍛練全身深層肌肉穩定性,主要針對收緊大腿線條。

難學懂操控嗎?
哈哈,確是要有技巧的前後擺動'fing'棒,不可用蠻力,在於如何用陰力製造震頻,從手腕中將震頻蔓延至全身,仲要思維清晰,當手在fing腳又要做動作,好容易不協調,過程真係好有挑戰性好funny!
首次試玩,在專業導師指導下,我只須3分鐘就知道'橋妙',掌握到了,
得到老師稱讚,好有滿足感,更激發我濃厚興趣!
此動作可強化腰部肌肉,修緊腰部線條,針對縮小call機肉+舒緩肩膊痛。
-
有咩效用?
過程中,從鏡內反射見到自己手臂buy buy肉在狂震,心情好矛盾,係傷心又開心。
傷心......原來我手臂鬆弛成咁,只怪少做集中此部位的運動和纖體儀器。
開心......係知道震頻正能針對這鬼崇肉。
不同動作,能針對修減緊緻不同部位,如腰間call機肉、pat pat下垂肉、粗壯象腿。
而每次只需做半個小時,快速提高新陳代謝,可消耗大約370卡路里(即是多過一碗飯了),比較適合忙碌難抽空運動一族。
此棒震動時產生的震盪力和回彈力,外國研究謂能潤滑節,增加骨質密度,從而強化肩背肌肉改善痛症,故此經常對著電腦工作者最適合;有五十肩患者因定期做'Flexi Bar',痛症大大好轉,這事件絕不誇張,早說過此運動原意是物理治療效用。

-
大家睇完係咪好想試玩呢?可以減肥又健康梗吸引!

我會同讀者一齊上堂,仲爭取咗費用全免,兼送護膚

名額有限,快D報名喇!
日期 : 9月15日(Sun)
Class time :  4:30pm-6:30pm
地點 : Phillip Wain 銅鑼灣會所-銅鑼灣利園2期4樓
參加者名額:13位

費用全免,包括:
--- Yoko 分享健美keep fit心得
--- 一小時導師教玩Flexi-bar class(我都同大家一齊做運動啊)
--- 每位參加者免費獲贈瑞士infusens 營養面膜(價值$173/片)、瑞士infusens高效保濕精華(價值$128/支)
---免費1天健身會籍,可享用會所設施(如桑拿)、任玩gym及過百款健美班,如Flexi-Bar、瑜伽、跳舞、kick boxing等。
-
網上登記免費參加http://hkcosme.com/phillipwain/D6kflo/
或致電預約: 3980 9838

*獲邀參加者將於9月12日前收到通知。
—————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

陶瓷娃娃妝 絕配工具
「工欲善其事必先其器」!想化出無瑕貼服底妝,貼合自己膚質的粉底液故之然重要,其實化妝工具絕對能錦上添花!我卻經常見到女士們「買錯粉底兼化錯妝」情况請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。