2013年8月23日星期五

誰是外塗「去色素王者 」?送萬元產品讀者體驗

大家記得嘛?
在8月1日blog文,我預告找到真正有效兼有醫學實證的「外塗淡斑產品」,普遍人都備受困擾的暗瘡印也是色素一種,同樣有幫助啊!
今日同大家分享詳細報告。

早前,我誠邀20位讀者出席workshop,由我面對面解構嶄新淡斑方法......

大家對於呢個議題非常有興趣,出席者更人人獲贈整支貨裝試用實效添!
錯過了?不打緊!大家仲有機會免費試用的,今次要把握參加喇!
-

「色素」確是最多人想知點樣解決的皮膚問題,因為「易請難送」。
大家知道色素產生的三大主因嗎?
1)紫外線會刺激皮膚黑色素細胞作出保護,故此任由太陽曬就會出斑斑喇,幸而初出在淺層皮膚的較易對付!
2)荷爾蒙也會影響黑色素細胞,如壓力或懷孕,是較難褪的一種,唯有盡量放輕鬆心情。
3)炎症,如暗瘡或皮膚受損,就會留下印痕,是較深色的一種。

去斑方法
靠激光醫學儀器最快捷,然而要考慮:一是budget、二是downtime。
即使療程後,亦應配合去斑產品以維持療程效果,否則色斑容易再現。
其實,色素在皮膚淺層,靠外塗產品都可以有好大改善,付出價錢相對廉宜得多,亦無須downtime;當然,首要條件係成分真的須具療效;任何言之過實,或太過溫和的,只會浪費心機,白塗啊!

靠外塗產品以改善色素,不要以為單單靠美白成分就夠喎!
其實要全方位:
一)褪走表皮層老化角質
二)針對底層淡化色素
三)預防色素再度產生

有無一支產品符合以上三大方向?
有,是美國最新的科研傑作---SkinCeuticals Pigment Corrector,經我親身測試證實,更重要係有醫學報告臨床實證根據添!
未試用此產品前,我對成分及功效逐一上網查證配合分析,心裏面是有寄望成效的,不知這種正能量,在護膚理念上是否有助事半功倍呢?!
高效多重淨白抗斑精華 Advanced Pigment Corrector $980 / 30ml
(售賣點:銅鑼灣廣場1期G03店 / 尖沙咀iSQUARE 21樓2101室)

相信大家對這美國醫學大牌 SkinCeuticals 也不陌生,響朵成名作是B5透明質酸液,往後的CE及CF抗氧化修補細胞液打出名堂.......它N年前來港時,我已經開始使用了,特別是做醫美儀器後的皮膚修復。

話說回來,淡斑產品有無效,顯而易見,色素淺咗咪證明有效囉!
先看看美國臨床實驗:


塗抹12星期後,色斑有明顯減淡;
當然是focus雀斑,非荷爾蒙斑也可啊!
-

我的測試方法是在背部,說道悲從中來......
上年尾我做天灸竟然burn了皮膚,這由於貼在皮膚的中藥混合成分是會發熱(大家可放心,我是萬中無一case,因皮膚太薄太嫩),亦由於當時發炎情況頗嚴重,令復完後表皮留下深深色素,是排列整齊的啡色圓印……嗚嗚,唯一可以show quali 的滑溜背部,從此,暫時唔見得光!

我有找御用醫生「彩光之父」打救,斷斷續續接受了幾次彩光治療,出手重的會結痂,視覺上看來更深,要捱幾日,每次脫痂即刻可見色素淺約20%,但我因事忙不能定時定候去診治,加上Dr更忙,時間難以配合;幸而,我可以靠外塗產品加速去印,「幸運」係我因為呢件「傷悲事」,獻出自己背部色素印痕,測試到什麼產品真正能對付色素,惠及大眾(苦笑)。

得出結果,值得貢獻大家,我每日早晚都塗抹支 SkinCeuticals Advanced Pigment Corrector 在背部啡印位置,持續一個月已經有看得見的減淡成果,令我很鼓舞,亦有耐心繼續勤力使用!

同時間我也用在臉上,美肌成效更多,最surprise 係膚質,光澤度及細緻度也提升,點解?大家睇埋落去就會明白。
均勻膚色外,皮膚更剔透亮澤,幼紋糙改善,更可疏通毛孔,原因正是歸功以下成分,即拆解.....

早說過對付色素要全方位,這支Advanced Pigment Corrector成分正正從以下3方面入手:
一)褪走表皮層老化角質及毛孔污垢,提升滲透力,將已形成的色斑加速脫落。
0.3%水楊酸(於配方中最佳濃度,使用不會影響表皮的正常厚度,更有助更生
二)針對底層淡化色素
0.5%鞣花酸 (已被日本厚生省列為有療效的成分啊)
1%多元亮白複合物
三)預防色素再度產生
0.5%酵母萃取物(是萃取於天然水果的果皮,強化纖維母細胞,提升肌膚彈性及抵抗色素能力)
-
使用方法:
塗於全面避開眼睛,頸部都要顧及。
程序:
潔面>爽膚>Advanced pigment corrector 去斑精華(全面用)>保濕精華>日霜>防曬(早上用)
*Advanced pigment corrector亦可以只用於有斑或暗瘡印色素的局部位置。

*配方經測試安全及有效,但我亦提醒以下皮膚人士不宜使用:
敏感中、泛紅、正接受換膚療程。
------

Yoko讀者尊享免費試用!
送12支貨裝,總值萬元啊!

大家想獲贈呢支「去色素王者」嘛?價值$980/30ml

參加方法---請在此文章留言:

「想試用'SkinCeuticals 高效多重淨白抗斑精華'原因。」

截止日期:2013年8月27日
*

—————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
我的瘦身密碼(三)
第三回瘦身密碼,會講我自己最喜愛的減肥纖體儀器。到底用邊部、點樣做先最有效?原理又係甚麼?想知?請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

12 則留言:

  1. Dear Yoko,

    多謝你又為讀者們爭取褔利!

    本人在香港一直有乖乖塗防曬防斑, 不過6月旅行時一時鬆懈,帶了很多新斑回來.... 回港之後一直想找一支安全又有效的美白product. 這次你介紹的Advanced pigment corrector 去斑精華真的很吸引啊! 除了有效淡斑, 重可以預防色素再生, 兼改善膚質, 一次滿足N個願望.

    最重要是有你的親身驗証,令天生皮膚比較薄,不敢亂試product的我對Advanced pigment corrector 十分有信心!

    希望可以幸運被挑選,親身感受Advanced pigment corrector 的威力!

    Thanks and regards,
    Winnie

    回覆刪除
  2. Hi Yoko,
    斑,真係女人既大忌!
    因為工作關係,每日都要同陽光玩遊戲,塗左防曬都唔得,雀斑多大再話下,暗瘡暗都遲遲唔退……塗厚厚粉底都遮唔住……
    SkinCeutical 既B5 gel 已經試過其補水威力,今次呢支Advanced pigment corrector 好期望,好想試呀!!希望yoko今次會選我啦~~救救這位斑斑公主= ̄ω ̄=
    THX~~~~@@

    回覆刪除
  3. Dear Yoko,

    每天看妳的blog已成為我的習慣,很欣賞妳對美容扮靚方面的堅持,每天給我們帶來這方面的新知識和心得。

    話說我從前自持皮膚白,一直都無塗防曬的習慣,直到30歲的時候,細看發現顴骨位置有一些淺啡色的點點,才驚醒這是因為沒為皮膚做保護功夫的後果!

    Skin Ceutical B5 我一直都是擁護者,補濕效果出色,這品牌一向有質素保證,我真的好希望有機會一試這新產品去斑的威力,將面上的雀斑變淡,當然更加想同雀斑吻別啦 ^_^

    回覆刪除
  4. hi yoko,

    媽媽大人一定都有班嘅煩惱, 就算佢揸極防曬都會出, 亦試過無數牌子, 但都唔見效.

    今次見到你嘅試用文, 發覺效果好似唔錯. 所以想俾媽媽試下, 希望可以解決佢呢個問題.

    希望可以成為今次嘅幸運兒, 等媽媽可以試下advanced pigment corrector嘅威力. :)

    best wishes,
    ariel

    回覆刪除
  5. Yoko真好,成日為讀者增取優惠! 我細個嘅時候唔識防曬,又成日係户外運動暴曬,以前覺得無乜嘢,點知近排發現眼角附近開始有斑!睇番先知原來啲斑係會曬傷之後幾年後先出.

    有斑真係好難退,用過幾隻開架牌子嘅美白精華,都係無乜效,皮膚係白咗小小,但就完全淡唔到斑!另外,我係暗瘡性皮膚,有時忍唔到手吱暗瘡,搞到留印!尤其係下巴位成日生荷爾蒙瘡,有唔少印!化妝都好難遮到!

    我自已用過skinceuticals 嘅b5 gel,覺得好保濕好有用,少咗出油,所以對呢個牌子好有信心!美白去印淡斑係女人嘅終生事業,對我自己尤其重要,希望yoko能夠挑選我,等我可以試試呢枝精華:)

    回覆刪除
  6. Yoko...多谢妳不断介绍好產品给我哋 ^^

    上次妳教如何改善喑瘡方法…真掂!已經好了很多,但留下的印就比較難處理,用了去印産品,但效果不太理想。妳初見妳有 workshop 介绍去印産品,為有等待妳詳细介绍。Yeah...终於等到啦,而更希望我可成為其中—個幸運兒,親身去體驗 (>^ω^<)

    回覆刪除
  7. Hi Yoko,
    雖知色斑係女人旣天敵, 本身已有雀斑旣我, 隨着年齡增長...近年有荷爾蒙斑出現呀!!
    死啦,吾想做laser住, 唯有揾支work 旣淡斑產品!! 有試過work 旣產品, 斑有減淡...但...可能成份太強, 用用下就敏感。誠求這支work但温和產品,,救救我的斑^^

    睇完Yoko介紹真係好想用呀!! 無論有沒選中, 非常多謝Yoko的誠心推介!!

    回覆刪除
  8. Hi Yoko,

    謝謝介紹此產品,由於愛戶外運動,但少年時不知天高地厚,沒擦防曬品便外出,現在飽受惡果,色斑湧現,熟齡肌膚,之前試過其他品牌沒有成效,希望能有幸成為十二分之一的幸運兒,色斑得以被拯救,謝謝。

    回覆刪除
  9. 「想試用'SkinCeuticals 高效多重淨白抗斑精華'原因。」

    回覆刪除
  10. Dear Yoko,

    我差不多日日追你個blog 多過睇”沖上云銷” , 哈哈, 回主題先.
    本人一向只認為用乜光/物光打斑方為上策.
    但皮膚不夠靚而且權骨位仲要加多一大粒淺啡色晒斑, 用過很多方法係淺小小, 但隨著日子又深色返....
    數月前曾被邀免費打斑一次, 結果更中招, 粒斑更加明顯 (哭中 ….)
    但有朋友話, 粒斑應該係上左表層叫我唔使咁擔心
    所以暫時我唔會再打斑 (而且無錢)
    所以萬分希望Yoko 可以給機會我試用你力推的皇牌去斑產品, 多謝!

    回覆刪除
  11. Dear Yoko

    一直都有留意你個blog, 但到今日才是第一次留言,
    因為...我真係真係真係真係好想試下Advanced Pigment Corrector, 仲特登開左個google acc黎留言 :D
    以前冇做好防曬功夫, 依家雖然勤加保養, 但面頰的黑色斑都好似冇乜改善 /__\
    下年又咁岩係本人既big day, 好想做個漂亮冇斑斑的新娘子 哈哈 :D
    希望我有幸成為去色素王者的幸運兒!!
    亦希望yoko繼續介紹多d好產品給我們呢d讀者!! thanks!!

    回覆刪除
  12. Dear Yoko,

    本人由青春期開始已被暗瘡煩惱困擾, 經過多年的抗戰已有改善, 可惜换來皮膚變薄易敏感, 偶然也會出現又紅又腫的大孖瘡, 久久不褪, 可能青春不再(he...he...), 新陳代謝慢了, 暗瘡印更加難搞, 所以很想試用被你譽為「去色素王者」的SkinCeuticals高效多重淨白抗班精華, 上次錯過了workshop, 希望今次有機會啦! 謝謝。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。