2013年3月28日星期四

唇膏 一試定輸贏!

Perfect Rouge
「每個女人都應該擁有一支完美唇膏!」

呢個TVC近日經常閃過我腦袋......

心諗.....唇膏係女人都有N支,夠膽狂sell成咁,要對產品好有信心囉,皆因一試定輸贏,無得呃!

首先,如實告知大家,我偏愛lip gloss,因為愛佢juicy,輕易pump up 變sexy嘴,兼且散發玻璃透亮感;唇膏卻很容易跌入失望角度,令唇紋曝現又或是唇色出來效果不如實物......搞到成日買錯,所以由此至終我極少有推介唇膏的文章!

說回廣告的魔力,令我決心一試,是為大家做測試
究竟 Shiseido perfect rouge 應唔應該投資呢?

結果,我揀選咗 'perfect rouge' 更新
'Perfect Rouge Tender Sheer'

'Perfect Rouge Tender Sheer'---以字面分析是:
唇膏「彈性」「透薄」
彈性--即係不易有唇紋出現
透薄--即係質感輕盈舒適

Shiseido 'Perfect Rouge Tender Sheer'!
我擁有的是#RD304,是健康的橙紅色(差)襯得皮膚好白浄;
PK301是我另一心水選擇,淡粉肉色好有青春氣息!

一搽我就感受到優勝之處,是輕輕塗抹已經極易上色,與肉眼看到的唇膏色一樣;記得好友Miffy投訴過我,「又話送我烈艷紅唇引死仔唇膏,點知左右起勢塗N遍都唔上色!」是國際時尚大牌子嚟㗎!
Ok!就送埋呢支俾佢塞住把口,他日有仔上釣,要封大利是俾我囉,hehe!

質地的確好薄,塗後感覺舒適自然;而且添加了透明質酸夠潤,不易出唇紋,加入珍珠粉末甚至有修飾乾紋和增加亮麗效果。
前日我拍了4個鐘節目,non stop傾計都唔使補色,真係持久!

由於Shiseido有勁多款唇膏,再提多一次,我喜愛的心水之選叫
'Perfect Rouge Tender Sheer'!
(共10種色澤可選
————————————————————————————————————————————-

本週《MORE》專欄精采內容:
健康整腸瘦身大計
皮膚又黃又暗、身體肥腫難分我今次分享從內在調理入手!我一向很著重「痾得好、身體好、皮膚好!」尤其是我食量慣性驚人,有入必須有出,務必盡力達標。我曾試過眾多方法,樂於與大家分享有效方案!
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。