2013年3月1日星期五

送Shu Uemura非賣品


非賣品當然特別珍貴!
今日,我準備割愛,是一件極心愛的非賣品,給長期支持我blog的您!

紙袋及紙盒外表是這樣的.......

就是這盒Shu Uemura皮革,猶如卡片盒又似碎紙包,實情,相信單憑外表無人估到係內藏乜東東!大家咪以為係眼影、粉餅、化妝掃、假睫毛、旅行裝護膚品......喎!

登登登,是修理靚靚指甲專業套裝,是不銹鋼來的,真材實料,一套四件,幫您細心打理靚甲!是Shu Uemura出品,必屬佳品,想要,俾錢都買唔到㗎!

偏偏,您有機會免費獲贈!
請在http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=9075文章留言說出「最喜愛Shu Uemura的一款產品是什麼,及原因!」

*由我揀選的幸運兒名額只得一位。
*結果公佈日期3月4日,請留意我Facebook Page就知幸運兒係咪您喇!

———————————————————————————-–
本週《MORE》專欄精采內容:
裸妝加分的秘密武器
看似無添加的妝容最能留住別人艷羨目光!試幻想沒眼線、沒胭脂、沒紅唇刻意修飾,皮膚自然的透出光澤、眼神精靈睫毛纖長、珠唇柔軟粉嫩,這似有若無裸妝比起濃妝艷沫更惹人喜愛!點樣可以做到?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。