2013年3月15日星期五

無菌空間護膚法 AirFree(上)

護膚又豈止靠護膚保養品咁簡單,生活習慣也有絕大影響!
我不止一次講過,我本身已經是不煙不酒,油膩及煎炸食物盡量少食,最傷我肌膚的問題是夜瞓。不過,本身容易皮膚敏感、患有濕疹的人士就最慘,每逢轉季、天氣潮濕、天氣太乾,都會問題叢生,皮膚潰爛,除了痛不欲生,仲會留下疤痕。
遇上這類問題,除了日常的特別護理,我曾經講過,這些人一定要在家添置抽濕機及放濕機,盡量保持室內濕度在百分之六十至七十之間,避免因為太濕滋生細菌,或太乾令空氣中的浮游物沾上皮膚,影響皮膚質素。我亦因為咁而買了一部抽濕機!(重溫:

防暗粒,要抽濕!

就由我愛上逛百貨公司電器部開始,我發現電器部的確有不少對皮膚有幫助的電器產品,只係大家沒有留意,或代理商根本冇諗過可以從美容角度介紹給消費者。
話說,我見到呢部機之後,已經立即買下它:
呢部AirFree P150,成個星球大戰黑武士頭盔,聽個名似係空氣清新機。如果佢係空氣清新機,我一定唔會買,大拿拿用$3,390入手,只因佢係一部「空氣殺菌機」!
真係大名鼎鼎聞所未聞,了解後發現,原來佢真係好犀利,部機可以產生200度高溫,當空氣對流經過AirFree,就可以利用高溫淨化空氣同殺菌,之後再進行冷卻處理,排出潔淨常溫空氣!但令我更加有信心買下它的最大原因,係部機運作時完全沒有發出半點聲浪,完全寧靜操作!我最怕嘈,零聲浪運作連我家中的所謂超靜冷氣機比下去!
對於我呢個屋企養了兩隻貓、通屋貓毛的愛貓之人,連貓毛上的細菌都趕絕。

買的時候,售貨員說長開九日,就可以空全將屋企的細菌殺掉99.99%,之後唔使熄機,長開長用。本來我都懷疑係咪真係咁神奇,但事實上,部機係冇開關掣的。根本就係為了用家一插長用而設,長開以來,機身一點聲浪都沒有發出,而且沒有熱力發出,證明隔熱能力極佳,小朋友同家中寵物都唔怕被200度高溫熱力傷害!

講到咁勁,係因為我已經用了20日,即係已經過了頭九日的殺菌期,現在我屋企已經極之乾淨無菌,真正生活在無菌空間,咁究竟我有乜改變呢?

下回分解。
———————————————————————————-–
本週《MORE》專欄精采內容:
7日重生 無創嬰肌術
點樣可以皮膚質地變好?毛孔細、幼紋少、膚色靚、更滑溜......以我親試經驗,想皮膚由內到外一網打盡回春變嬰肌,只須靠一部儀器,每次做兩個肌膚治療,先針對「底層重組」再針對「表層更生」,綜合個程約1.5小時,就是最完美、簡便、速效的「7日換新肌」方法。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。
香港美容專欄作家 Yoko Tsang | Promote Your Page Too

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。