2012年6月8日星期五

「黑醋王者」消脂排毒美顏

瘋魔日本女性、被各大媒體熱門報導的健康瘦身之水滴
---黑醋」,究竟有咩魔力?
我成日掛在口邊推介朋友飲用黑醋,當然大有來頭及原因;而我雪櫃長期梗有一支,由於N年習慣唔飲凍嘢,所以經常都會用來沖暖水飲,解渴又消滯,正!

飲「黑醋」有咩好處?
低卡、燃脂、幫助消化、排毒……
食醋減肥法時興多時,有研究認為,食醋中所含的氨基酸,可消耗體內脂肪及排走毒素,而且能促進糖及蛋白質等代謝,防止肥胖。而衆多醋類中,以黑醋在健美功效上最強。

Chanson Cosmetics「十六純釀黑醋」$510900ml
尖沙咀加拿芬道20號加拿芬廣場 7  701  27220118


我曾在專欄提及一款消脂王「黑醋」,是67年歴史的 Chanson Cosmetics 釀製,此品牌與 Asahi 共同研發健康茶品,是品質信心保證。
其實,坊間咁多同類型產品我都揀佢,除咗 brand name 夠照外,我認定這款日本黑醋是醋中王者,因為成分組合強勁,用上16種天然素材萃取,主要成分為優質黑醋外,混合了米醋、蘋果醋、寡糖醋、靈芝、檸檬酸及維他命C等,有提高新陳代謝、排出多餘水份、消脂排毒、促進氣血及美白功效,對於瘦身及預防皮膚出暗粒皆具效用。

有謂:會吃醋的女性不易胖!若所言非虛,我便是最佳例子。我至愛酸味食品,飯後一杯醋能幫助消化,也是多年來喪食仍保瘦身的內服武器吧!我認為健康得嚟最緊要係美味,唔似纖維粉又杰又難飲。
飲用方法:依照口味的喜好,將約30毫升的黑醋,加入白開水或溫水稀釋即可飲用

黑醋除咗溝水飲,我仲諗咗幾個方法自家製作美食/特飲,歎盡佢:
黑醋健怡沙律
沙律是on diet兼消暑佳餚,用高熱量沙律醬做调味品簡直是有違食物原意,我只會拌以酸味黑醋提升食蕾享受可排毒同步促進蔬菜營養吸收。
做法:
1. 將羅馬生菜及紅生菜洗淨切絲,車厘茄切半。
2.
將羅馬生菜、紅生菜、車厘茄及粟米粒拌勻,淋上黑醋,再撒上少量黑胡椒,甜酸微辣,提升味覺層次。

黑醋毛豆
毛豆通常就咁乾爭爭咬嚟食,我會有特別製法,就係將之浸在黑醋半小時,使之入味,即可品嚐,外皮酸酸的與豆肉清甜味夾得天衣無縫!
黑醋好處無須再多講,大家又知唔知毛豆對健康有咩好處?含豐富維他命B及纖維,幫助提升代謝率,兼有與女性荷爾蒙相似成分,養顏美容。是口痕健康小食,好過食熱氣薯片啦!
做法:
1. 先將毛豆浸熟放涼
2. 毛豆浸在黑醋半小時,即可食用。


黑醋拌餃子
在日本餃子專門店,是以Chanson Cosmetics 呢支黑拌以提升鮮味。
媽咪識得包,我負責供應黑,不就是「


番茄醋
番茄含有大量的茄红素及維他命C,能够抑制黑色素和美白肌膚;黑醋能調理身體排走毒素,具有淡化黑色素的作用。建議每星期兩杯
做法:
1. 將一個番茄切半,放入榨汁機,番茄汁備用
2.  一杯白開水+約30毫升黑醋+少量蜜糖
3.  然後將番茄汁混入便可飲用。



——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
暗瘡
暗瘡生生不息絕對是一種折磨!若然護理不周,情況就會變得惡劣,發炎導致留下難以磨滅印痕,結果仲惡搞。預防性抗痘及針對性減痘措施缺一不可經驗之談—-非常有效的心水產品。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。
  

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。