2012年6月4日星期一

繼續跟進,熱爆推介!

上星期,我的兩篇blog文都獲得絕佳反應,所以特別抽出來和大家跟進跟進。

首先最多人關心的,當然是賤賣脂肪的推介:獨家超級筍價瘦身套餐
受歡迎的原因,是可以用超級優惠的價錢去減肥,試問有誰不心動?
預告:今個星期中,同樣有超級優惠療程告知大家!


事實上,當這篇blog文一出,該美容院收到的查詢及預約電話之多,就導致一位讀者Facebook問是否登錯電話,因為她打了幾都冇人接聽。
首先,電話是正確的,沒人聽也正常,因為我美容院真的太多人致電,所以正常。

至於甚麼揀甚麼儀器,點樣組.....也有很多讀者向我查詢anyway.....
或者你也有相同

Q1) Angel問:「我今年11月尾要結婚喇..一宜煩緊手臂好難減..但JOIN減肥PACKAGE又好貴..
見到YOKO你呢個優惠..我好心動呀..
我想問,.我本身肥晒係下半身..
但結婚又好必須減手臂同背脊喎..呢兩個位置最要見人嘛..(雖然話肥晒係下半身姐..但..始終上身都想瘦D嘛..YOKO/..咁你覺得20次主力為結婚而谷手臂背部好???抑或長遠計上下身都做晒呢???好苦惱呀….」

我知道,大家有時都會怕了consultant的推介,怕她們太hard sell,意見不中肯,所以我的建
議:「為了結婚,我會議妳療程集中晒上半身,因為分開做成果兩頭唔到岸。做機target手臂及背部,三次全身通淋巴(60mins 次足夠按勻全身)。」

Q2) 又例如讀者JJ問:「減肥成功後是否要keep住做機才keep到效果?
聽講做機原理是將脂肪細胞縮小, 若停做脂肪細胞就會變回正常, 是嗎?

我的答案:「減肥成功後,想keep到效果,有幾樣要配合:繼續做機故然最好,可一個月才做一至兩次 + 健康飲食+ 少量運動。做機原理是將脂肪變成脂肪酸經淋巴排出體外,若然再暴飲暴食積聚脂肪,故之然又會反彈。

Q3) 讀者莉所關注的,也是大家很常見的問題:「我就比較貪心, 全身都想想減…最想減係雙腿, 其次手臂, 最後係肚..
我應該肌肉同脂肪都多….
想請教下其實我揀機黎做ge時候,
點樣ge配搭會比較適合我, 同埋最見效呢?
同埋我應唔應該淨係針對一個部位做呢?
又或者我將20次平均分配俾身體唔同部分黎做機,
2個月後會唔會唔係太見效……?」
我的答案其實應該先注重一個部位,始終只得20次減肥,可以減到的不多呀,20次減得晒全身,香港就冇肥人啦,係咪?所以我的建議是:「我會建議妳療程集中晒一個部位,e.g 雙腿,效果才顯著,每星期must去兩次及每次要做兩part—第一、二、三項都係主攻消脂同步緊緻,能量高效果好work的。
更多請到此文查看留言:獨家超級筍價瘦身套餐
------------------------------
另一篇blog提到一支功的「神仙水」:

上星期一介紹,星期四就賣斷市(位好友Mabel到都撲個空),證明大家都有做機的習慣,需要一些可以針對皮膚創傷後的復產品有受暗粒困擾的人士搶購
好在,呢支Enary神仙水在星期五下午已經補到新貨,所以大家都仲有得我介咗,但又買唔到會令大家好失望嘛!
短短四日,告知賣出超過200支,一星期清佢倉,我又真係估唔到
Enary這品牌不是只有單單一支神仙水有用,它整個保濕系列都是非常優質的產品,事關含有甲殼素成份的護膚品真的只此一家,對於暗粒生不息甚至暗瘡肌膚非常有效。假如你是上述所講的肌膚特性,霜都值得......
Enary 甲殼素 Silk Emollient Cream: $1,080/30g (中環Harvey Nichols 3695 3125)
奇妙事件分享,有一位女性朋友因為穿耳發炎及後耳朵周邊不知何故,情況持續了個多月,直至她無啦啦萌起搽具甲殼素又奇喎,幾日痊癒,無藥性都可以搞掂......真係神奇呀!
甲殼素在平衡肌膚酸鹼度抗菌及修復傷口的特性非常明顯,我自己親身試用的結果是對付暗粒非常有效。讀者向我反應,希望可以素顏出街,其實我讚成這做法,如冇特別場合需要,讓皮膚稍稍休息非常重要,但重要,素顏的最大敵人是暗粒,沒有暗粒,最少為素顏加50分
——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
暗瘡
暗瘡生生不息絕對是一種折磨!若然護理不周,情況就會變得惡劣,發炎導致留下難以磨滅印痕,結果仲惡搞。預防性抗痘及針對性減痘措施缺一不可經驗之談----非常有效的心水產品。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。