2014年9月10日星期三

我的護手秘訣

保養品中,我用得最多係hand cream,因為我有好習慣......就係每次洗手後都記得緊接做以下護膚steps:立即印乾水份,然後塗抹hand cream,最緊要按摩埋指甲面和甲邊位置,咁樣就可以鎖住水份防止乾燥喇!我膽敢說:我嘅手部皮膚係超幼嫩柔滑,全靠「勤力、恆心」。
我的護手秘訣:
1)雙手避免直接接觸化學潔浄劑,如果要洗碗,我一定帶手套;哈哈,最好家務就交俾老公或工人啦!
2)每當洗手後要盡快抹乾水,把握時機塗護手霜,才可以阻截水份流失。
3)皮膚偏乾的,可先用兩三滴油按手,鎖住水份增加滋潤,才覆蓋護手霜,雙重保護。亦可用幾滴護膚油混合護手霜使用,滋潤度加倍,保護力亦更持久。
4)每月一次,為雙手做laser facial,令膚色均勻白浄,及促進皮膚更生;每次回家的續後保養,是浸泡牛奶數分鐘,令肌膚更軟滑。

定期做hand treatment,步驟如下:
1)先磨砂褪走手部老化角質。
2)預備一盆暖水,加入BB油,將雙手浸泡幾分鐘。
3)用毛巾吸乾手部水份,然後噴玫瑰花水,並加入皮膚專用修護油按摩1分鐘。
4)戴上透明膠手套或包保鮮紙,目的是閉封式將營養滲透手部皮膚;只需3分鐘便可除掉,不是焗得愈耐愈好,因不透氣會令皮膚出汗。

手霜推介:
我喜歡的Hand cream,首要條件當然是夠滋潤,質感厚稠,但又要易吸收喎;其次是味道怡人,最好是植物香薰清新香氣,反而不愛無味道的,藥性味就更討厭。

Aveda限量版護手霜 $270/150ml
呢支Aveda相信大家都會同我一樣......一試愛上呀!一般護手霜集中滋潤,呢支多一個重點功能,是可以褪走死皮撫平粗糙,因為添加乳酸成份,是提煉自甜菜,溫和配方,敏感皮膚也可放心使用。

質地是乳霜,似creamy般柔滑,塗抹上手即時feel到好soft,皮膚超軟滑,潤度夠持久,味道是植物香氣,好舒緩。
滋潤成分:
酸渣樹油和繡線菊種子油
維他命E

其實以往有多款hand cream我也喜愛,如H2O牛奶、Apivita茉莉花、Laura mercier雲呢嗱等;今次專登介紹呢支Aveda俾大家,因為希望宣揚善事,凡買一支aveda限量版護手霜$270/150ml,當中$30是捐予協助研究女性頭號癌症(乳癌)治療。大家別少看這$30,積少成多力量可以變成強而有力;俾個鼓勵訊息大家知道,是Aveda自2001年至今,已為乳癌研究基金會籌得$2,650萬港元了!

慈善限量版護手霜
2014年9月28日至10月31日發售

(旺角朗豪坊/銅鑼灣時代廣場)
—————————————————————————

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。