2013年11月27日星期三

試煲!日本吉品乾鮑滋補湯

我對於入廚的興趣,愈來愈濃厚,僅次於我對美容護膚的興趣。
可能我是一個嚐食的人,對美食有極高要求,大概已經去到一個地步,與其冒險試食新餐廳,何不自己冒險試弄新菜式?
於是動起手腳,跟媽咪學烹飪!

烹飪之中,我對海味情有獨鍾,因為這些都是不輕易在餐館吃到的東西,而且價值不菲。例如花膠,當我試過自己親手買靚花膠弄一窩靚花膠湯,原來經濟又實惠,我開始對其他海味也產生興趣。

適逢起風轉涼,媽咪告訴我是煮鮑魚的好季節,這幾天便和媽咪一起煮鮑魚。

對!煮鮑魚要整幾日,因為單是浸發,已經要四日四夜!
和媽媽一起在海味鋪選購了一些日本岩手縣皇冠級特選吉品乾鮑。大大小小也選購了一些,今日不多談選購心得,假如各位讀者對選購乾鮑的問題,不妨留言,我或者擇日再多講,因為箇中大有學問,揀得對,烹飪白痴都可以煮得一手好鮑魚!
浸發乾鮑可謂極其簡單,不像花膠、海參般,又要煲又要汆水,基本上只需清水浸四日四夜,每日早晚換水便可以。雖然有點麻煩,但每日看見鮑魚逐漸變大,都幾得意。

由於我只做最簡單的鮑魚煲雞湯,可以不用理會煩複的炆鮑魚過程,浸軟以後,將鮑魚的腸頭拔走,已經完成整個過程。要浸夠日子,因為鮑魚一唔夠腍,就唔好食,鮑魚的鮮味也不能帶出,失去煲湯最重要的鮑魚味!
何況,日本乾鮑分級仔細,一般分特選、AA級、A級、B級、K級,海味鋪一般不會標明是屬於那種級別,只以頭數分辦大小,細頭的特選鮑魚,可以比大頭的A級鮑魚高水準,所以要識得辨別鮑魚,但這些要講經驗!如果大家有興趣,我才另開文介紹給大家。



浸好鮑魚便可以立即煲湯,這亦是因簡單的步驟,將所有湯料放入煲即可!今天不特別介紹我的煲湯法,只講浸發過程,稍後再將我的湯方公佈及教大家,當然也會教大家如何購買靚的乾鮑。
只要係靚的鮑魚,甚麼也不做,煲完湯之後,已經隻隻係溏心!你睇,一切開見到象身的金黃,已經係溏心的最佳證據!溏心之所以矜貴,是因為製作乾鮑時,師傅將鮑魚的蛋白質精華煮入鮑魚身內,這些精華亦令鮑魚有強身、補健作用的功效。只有製作不佳的鮑魚,作需要後期做炆煮,做出溏心效果,但對普通人而言,就太麻煩了!

媽咪都說,能夠把海味煮得純熟,代表烹飪功力有一定級數,再煮其他東西,便會覺得輕而易舉,這亦是我希望多進修煮海味的原因!



————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
女性朋友羨慕我經常踏足日本,大家也異口同聲愛逛藥妝店、食買玩總能給予新驚喜!剛剛上星期,我到日本又發掘潮興美容佳品,火速送上最新資訊給大家。
拉面皮不求人大賞眼線筆模疑Gel甲美態
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。