2013年10月24日星期四

羊脂x香蕉 閃亮御唇術

首先,要同大家回顧我一篇舊文,是於2011年8月份撰寫的
當時我介紹咗一支頗好用,仲獲獎嘅hand cream......有位任高層的朋友見到我篇blog,仲即刻買咗廿支話送俾客添,佢話包裝靚又可愛,而且Joyce Beauty產品嚟講好affordable喎!
品牌是Lanolips--- 羊脂玫瑰特潤護手霜
在澳洲及英國獲得榮譽獎項---
'Winner CEW Awards Best New Hand and Nail Care Product'
-

事隔兩年,呢個brand又有一樣新品令我一試愛上,是lip blam,解救我乾燥到失自信的嘴唇呀!
點解我嘴唇成日都咁乾?當然並非我唔用心經營修護啦(呢點相信大家都認同),有理由係我太常常飲熱嘢,仲加檸檬酸性刺激唉......對身體好嘛卻對嘴唇皮膚唔好,兩難呀!

故此,會偏向用較滋潤的護唇霜修補,Elizabeth Arden lip blam抵用但味道一般、雪花秀lip blam勁好用味道亦啱心意但貴、LaMer 盒lip blam連阿蘇都讚,我覺得有專注於補水修復功效但質感未夠油潤,而且相當貴、Kiehl's lip blam算係中庸,即價位效用都ok......

當我試用咗以下支lip blam,決定即刻同大家分享啊......是效用顯著及價格合理。
澳洲Lanolips Banana Lip Balm $160(Joyce beauty 有售)
重點修護成分是---羊脂,係呢個brand嘅主打,
大家可放心,是完全天然同人道㗎!

羊脂在護膚上有什麼效用?
羊脂是一種天然物質,由新鮮剪下的羊毛中提取,富含維生素A 及 E、多效天然油份等,為皮膚築起一層滋潤保護膜,可以增加皮膚的柔滑感、恢復彈性、防止細紋形成。
-
除咗羊脂,仲有一個好特別成分,係香蕉......我媽咪一搽上唇,就話:「嘩!好勁蕉味!」哈哈,佢無誇張,真係好濃味,至於香唔香?真係因人而異,我就覺得味道頗天然,是喜歡的。
Lanolips Banana Balm,含品牌著名天然純淨羊脂外,仲加入99%天然香蕉萃取物、1%微光粒子及乳油木果成分,最重要是不含人造色素及香料,用得安心。
-
香蕉對護唇有咩功效?
香蕉含天然抗氧化成分,包括維生素E、C、B、A和礦物質 、豐富的鉀及天然油脂,能為肌膚滋養,淡化暗啞。
質感是杰身的,延展性高,塗少量已可均勻覆蓋。
如圖中匙上份量已足夠4次使用啊!
-

含有彩色微細閃粒子,加上天然油脂,令閃亮效果非常出色
-
塗後會有超亮澤效果,掃走暗沉唇色唇紋看來減淺啊!
晚間塗抹,第二朝醒來仍然有保濕感覺,證明保護夠持久。

————–———————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
纖體/抗衰老 至「營」飲食療法<下>
上期提到,美容+運動+飲食療法,方為提升身體機能和皮膚質素的完美程式!
我的四大「飲食療法」為健康、纖體及抗衰老不二法門:上期分享了提升免疫力 + 抗氧化
今期再續……
增加骨膠原— 花膠
排毒淨化—「奇異籽」
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。