2013年10月11日星期五

自製靚髮色/預告送禮

除保養身體每吋肌膚,秀髮更是我的命根!
試想,儘管一身靚妝靚衫,但頭髮脫色暗淡又乾旱似掃帚,就絕不會有美感。
想髮色漂亮時尚有什麼方法?
答案是「染髮」,相信人人都知,然而用什麼產品出來效果ok?
相信絕大部份人都係去開hair salon染髮,價錢可以係地茂價$100至龍門價$2,000,差別足足有成廿倍啊......是salon之級別也是用料之分別!

老實說,我向來極少做永久性染髮,只肯color treatment,因為知道永久性染髮原理是靠化學成分阿摩尼亞,撐開頭髮磷狀表層將色素推入,會極傷害髮絲,導致開叉、折斷及乾燥;而且試過很差的經驗,是染後令頭髮極缺水無彈性,看來啞色無生氣,好心痛;但做color treatment也有辣有不辣,對頭髮是大幅度減少損害,然而色澤卻短暫美麗,很快fade out!
究竟有沒有兩全其美方法?要搵到唔傷頭髮成分嘅持久性染髮劑.......
可以自己家中DIY別以為阿媽年代至會家中自行染髮喎,踢走老土思想,現今家用染髮產品科研愈來愈強,可以好時尚且高品質啊!而平價家用染髮品$12都有,問題係你敢用咩?!品質好的也只是約$80盒,以我頭髮咁長又多為例,都係每次用兩盒,即$160蚊就搞掂,當然係要自己動手,冇人serve啦!
約前半年,我在網上留意到瘋傳一款家用染髮品,是瘋靡歐洲,獲外國大量用家好評,該盒是Garnier 'OLIA'家用染髮霜,當時心諗Garnier是護膚牌子,乜有hair products 咩?
-
我面前呢盒係歐洲爆紅的家用染髮霜,是護膚大牌推出,終於在香港有得買了!
Garnier 'OLIA'家用染髮霜 $79 (莎莎/萬寧有售)
顏色看來是特意迎合亞洲人,乃大路黑啡紅color tone,我就特別喜愛4.3金啡系,似韓日型格style5.5啡系,為型格cool look加分,相信也是女士們頭號至愛呢!
-
直至早兩個月,呢款產品終於嚟咗香港,期待已久......我同媽咪都試咗喇,效果滿意。
我媽咪可說是染髮expert,近十年來每隔兩個月,她也會在家自行染髮,試用了多個品牌,也說喜愛'OLIA'沒有刺鼻味道,而染後頭髮比較貼服,深啡能夠遮到白髮。
使用前
我的頭髮是fade out了的偏紅色。
染髮後
染了5.5啡色,在我原來髮色上變成粟子啡,看來健康,
而且輕盈飄逸,我認為特別適合中至乾性髮質。

而我染後色澤keep到個幾月,最最最重要係將髮絲傷害減至最低,以科研「油導滲色」技術取代傳統化學成分阿摩尼亞,以往這技術我也曾在專欄同大家講解過,估不到終於伸延至家用染髮層面;而且加入多種天然花油作深層修護,有助滋潤閃亮秀髮,冇阿摩尼亞刺鼻味道仲有花香味添!
-
染髮步驟非常簡易,半小時便可,比起每次到salon搞足兩小時更方便快捷
使用方法:
Step 1: 將1及2成分倒入水滴型樽。
Step 2:將兩者搖勻。
Step 3:塗上髮絲並按摩以加強滲透,靜待30分鐘鎖色;然後用附上的護髮精華沖洗頭髮,便大功告成。

當PR知道我如此喜歡產品,問我是否願意給予試用評價在雜誌print adv上,我也就一口答應,好用的產品當然願意挺身力撐!
而我的附帶條件,是希望我嘅讀者也有機會親身試用啊,結果品牌答應送出50盒給我讀者....yeah,下星期於我Facebook Page內公布,敬請大家密切留意啊!
————–———————————————————————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
率先體驗 「自生透明質酸」儀器
法國嶄新儀器上個月才抵港,標榜「可肌膚真皮層 提升自生透明質酸80%經我了解及親試6次後,效果不俗,率先同大家拆解。
請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。