2013年6月3日星期一

2013個人著作前瞻 vol.1---化妝髮型篇

我深明團隊嘅重要性!呢兩年合作無間的其中兩位是化妝師Soie Ip 和髮型師Ritz Lam。

有人認為常合作會欠新意?我哋三人行絕對係例外
Soie同Ritz非常了解我的面型和髮型問題,好識得隱惡揚善,hehe......真係好難得!更難得係佢哋兩個成日叫我試新造型,我間唔中肯聽少少啦,鬼叫我太保守但求安全,之但係......今次拍攝嚟緊7月書展推出的個人著作,我被他們和攝影師團團轉說服了---髮型無得飄逸,要全紮起晒,從來至怕無遮無掩見晒面型嘛,仲要超級nude妝上陣,無得黏最愛假睫毛......wuwuwu、無得塗遮瑕膏........ahahah,只準塗上超透薄水潤粉底液,用電熱捲真睫毛,好在仲有微量胭脂粉飾;目的是「真我」,將最自然呈現!

早兩星期,為了拍攝新書cover+section opening+billboard,共五張相由朝十搞到晩十,Soie同Ritz毫無怨言,仲成日講笑講減肥方法搞氣氛,出動到兩位大人物幫我一整日,真的超級不好意思,最終見到滿意成果,大家也一致認同是值得的,由工作夥伴成為交心朋友,我賺晒,hehe!

俾大家率先睇我當日個超淡妝和超勁頭啦!

我成日都笑謂:「未結婚就好Lu.....因為尋尋覓覓,原來最夾係Soie同埋Ritz;即係人生最靚嗰日,係可以更錦上添花!」
我誠意推薦大家結婚一定要考慮搵出色的化妝師和髮型師,由我refer,會幫大家攞個靚折!

通常工作團隊忙於幫我嘅時候,我就忙於拍攝工作片段,重任是share俾大家!

我頭髮長及腰,竟然可以做到咁嘅髮型,仲貼服到一條頭髮毛毛都無彈起!

成為「影後」,靚成咁!超凡功架!

至勁係紮起晒,最後又要變回直,為billboard造型。

我個面完全nude呀!真係要放開懷抱!

No fake lashes.......只用熱捲真睫!

Soie任職電視台多年,訓練magic hand,有晒拍劇、拍照、出show豐富經驗,化咩妝都easy job啦加上攝影師功力好,燈光打得靚,皮膚就看來富光澤水潤!

————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
減暗瘡 舒濕疹 全天候抗菌  

假如你經常受暗瘡、敏感、濕疹所困擾,潔淨的空氣對你更是重要,皆因空氣中的細菌,都是導致上述問題的主因之一。但如何生活在一個無菌空間?原來家電都可以令皮膚質素提升,還有一件產品「XX梘」可以幫到手啊!請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。