2013年3月5日星期二

妝前底霜新歡揭盎!vol 2

噚日預告我最近又試到好嘢,要搶閘同大家分享,是PaulJoe 3月至出的火辣新成員......
Protecting Foundation Primer​​​​​​
防曬妝前隔離霜 $360
(3月4日至17日於時代廣場連卡佛、尖沙咀海運大廈Facesss率先發售)
---
妝前隔離霜通常係無顏色,即透明,但我今次推介的PaulJoe有兩款色調​​​​可切合肌色需要啊!
我擁有嘅base係呢隻色---
Honey (02): 粉中帶金的色調,為肌膚提升亮澤感;我認為特別適合蒼白型肌膚女士。
另備有 Dragée (01): 暖粉紅色調,令膚色更健康、更甜美;我建議面黃肌膚用嚟調色。
塗後皮膚泛起淡淡的金黃色,效果很自然亮麗,質感極水潤。
---

好喇,妝前底霜get ready後,加多兩件我最妝品試下效果俾大家睇!
是Estée Lauder 粉底液及 Cle de Peau碎粉。
搽base後,再on top 搽埋粉底效果又點?

嘩,細紋都被隱藏埋,膚色好均勻,光澤,妝效都算自然。
---
最後,再on top撲埋碎粉定妝效果又點?
最後撲埋碎粉定妝,油光感即時減褪,妝效顯得啞緻,皮膚無咁潤但貼服了。

呢支妝前底霜不單止具調色功效、隔離污染,至喜愛是含多種護膚成分,美肌同步駐顏!
即刻話俾大家知有咩成分,功效係乜先:
黄芩精華---是天然消炎、抗敏、抗菌成分。
白百合精華和橙花水---保濕舒緩,有效防止肌膚過敏。
南非歪豆精華---含有維他命C及礦物質,可高度抗氧化,以緩和肌膚衰老。
透明質酸---唔使多講,係主力保濕。
紅茶精華---有助淨化皮膚,即係排毒。
微晶纖維---幫助吸收過盛油脂分泌,減少油光滿面。

———————————————————————————-–

本週《MORE》專欄精采內容:
日本大流行 廉價密集式駐顏面膜
連續敷一個月paper mask,美顏效果有幾好?
一款日本製專業用袋裝面膜,一大袋30片敷足一個月療程,只係$150蚊,贏盡口碑大行其道,在日本大賣外,到了台灣也備受吹捧,大家都一致讚同效果好又激抵用啊!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。