2013年1月30日星期三

身痕有咩解決方法?Vol 1

點解身痕?
俗語話有錢咪身痕囉!實際話污糟都會身痕喎!

No no no.....
其實好多人係沐浴後反而身痕,why?
因為當沐浴時水溫太高,熱水會促使皮膚毛孔擴張,將皮膚角質層的水分及油脂一下子大量沖走,減低皮脂膜保護力,搞到皮膚頓時變得極乾燥,自不然痕癢難耐。

呢個情況尤其經常發生在男性身上,因為佢哋口口聲聲至怕笠黐黐,唔肯搽補水修護品囉!
終於,前陣子有一日天氣極乾,老公沖涼後都頂唔住求救:「全個背脊蟻咬咁痕呀!」haha......心諗,知衰喇咩?!
我已經提點過他N次:「沖涼水溫不應高於38度,太熱嘅水會令皮膚愈來愈乾,怕凍大可開暖爐呢;加上正確使用毛巾方法是按在皮膚吸水,不是如他般拼命狂捽,會太刺激表皮,日積月累變成敏感肌就煩了!」

哈哈,我知佢當耳邊風......anyway,即揀選好嘢俾佢解救,祈望他試用後肯接受,再奢望他持續用嘛!

揀選原則:
1)全天然成分安全不致敏
2)滋潤得來又要質地輕盈
3)極快滲透,搽咗神不知鬼不覺就啱喇!

豪俾佢,試用我的新歡,是Kiehl's新出幾個月的王牌產品變奏--
Creme de Corps Light -Weight Body Lotion $240/250ml
即Kieh's 經典潤膚露乳的輕柔版,能迅速被皮膚吸收,瞬間舒缓缺水徵狀。
-
質感是很薄易推的乳液狀,塗在皮膚無須按摩即時滲透;至正係咁輕盈質地,竟然為皮膚鎖水效果very good,沖涼後塗抹,一整晚也不覺乾燥,皮膚觸感也即時軟化及滑溜了!

蕴含多種全屬高度天然滋養成份可可巴油、橄欖果油、甜杏仁油、天然羊脂油、胡蘿蔔素、维他命A及E等,,保濕之餘更可從根本改善膚質。

然而,呢支body lotion 售二百多元,超市/藥房Dove、Nieva......的則幾十元都有,這果真不是人人捨得負擔;之不過成分優質,效果又鬼咁好,與金錢角力,點好呢?
放心,我有計仔,加多款平價修護品,唔單止更化算,仲可以提升滋養皮膚效果......
明天再續分享!敬請留意!
———————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
2013 我的十大奇蹟面霜〈上〉
網上一直留傳「世界十大頂級面霜」名單,被譽為深受荷李活星、名緩名人寵愛,以至全球愛美女士夢寐以求重拾青春的護膚品共通點是擁有一瓶就能夠對抗歲月摧殘,無須層層疊N款修護品,是成熟肌的「皮膚救命霜」啊!
「我的十大奇蹟面霜」誰屬!請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。