2012年11月5日星期一

徹底拯救眉型 Vol 1

眉型真係好好好緊要!
我覺得眉型靚素顏都清秀,化咗妝仲秀麗添!

耐何毛髮多少由遺傳決定,好在後天仲叫做有辦法補救----
如果眉毛超級悲涼稀疏,其實用眉粉、眉筆點劃都唔似真毛,只可以幫助改善形態;也知道以liquid eyeliner運用輕重技巧,可以一條條劃上扮毛髮,但係近睇「假的真不了,太硬實啊!

旱說過,一了百了整咗佢好過......上星期五帶咗一位朋友去整眉,是近年取代紋眉、繡眉的革新技術「飄眉過程全直擊,旨在披露俾大家了解實況
飄眉」是什麼?
飄眉最大特式是使用革新的手法及專利工具,根據每位客人眉毛生長方向,粗幼狀況加以設計變化,所呈現出來的效果,達到如同原生眉毛一般,線條柔和順暢,達績性強無斷裂,有眉根眉梢真實效果。

如果妳、姐妹、媽咪、奶奶、姨媽姑姐、女性友人都有以下眉整問題:
眉毛天生稀疏、後天繡眉失敗等,又或是男士們有缺眉情況,請轉發這幾天blog文,為他們帶來喜訊!
例子:
先俾個近來剛剛完成例子你哋睇先。
大部人都似呢個case,有眉毛,不過量少及不整齊;飄眉之後效果及色澤好自然,
超級像真,視覺上難以分辨真偽了!X小姐以出街連使勁方便囉!
----------


直擊 Case study:
朋友天生無乜眉毛,7年前走去繡眉,當時明顯失敗咗---高低眉山、眉頭起角、超深灰色、無層次感。
終於的起心肝洗眉兩次,其中一次仲發咗炎,雖則無表面,不過做laser機後嗰晚,眼眉位腫到似半隻雞,第二朝情況仲誇,眼睛只睜開,結果食抗生素一星期至好番。
所以,無好嘅技術及專業技師,唔好搵嚟


可惜識得掌握劃眉嘅女士少之又少,
以呢張相而言已相當有技巧,遠睇妝型態,仲有眉頭淺眉中至尾深柔和效果添
之但係,一pat pat層次


結果,我朋友話唔想一卸妝就無自信,叫我幫手推介,都係想靠專業眉型師喎!
呢位戴口罩女仔是我最讚揚的 Jenny是高手呀.....我早已推介過她的飄眉、紋眼線、
整假。就連我媽咪都係放心

明天飄眉過程全直擊......

————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
死海不死之護膚秘密
「不到死海,享受死海!」的而且確,家陣無須遠赴以色列這馳名的遠古天然治療温泉,也可享用死海礦物質研製的護膚品一位著名的美國皮膚學專家,就曾以死海泥面膜進行一項實驗,結果發現........情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。











沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。