2012年11月12日星期一

定期救眼 射頻魚子眼部護理

前日去左Soho一間舖 shopping.....

3位不同年齡既女店員及老板,見到我無化妝皮膚狀態算ok,就問道---
成熟老板娘話:「你真係完全無化妝?我想整走眼袋,有咩好做?」
後生女店員話:「我唔想眼圏咁黑,可以做乜facial呀?」

女人啊!大家至關注都係眼部問題,保養不宜,魚尾紋、眼紋、眼袋、黑眼圈,統統將你年齡的秘密出賣!

究竟護眼有咩treatment可以做?
當時左諗右諗,咁耐以嚟我救眼袋及眼圈都係主力靠RF(射頻技術);當然貴價、中價、平價都有,單極、雙極、三極、八極亦有.....
係咪貴就好?我會話Thermage係好,不過睇餸食飯囉,一次等同買個Chanel手袋喎!其實中等價位護理療程,定期密做,護眼效果仲持久。

我早晩搽眼霜時除咗配合指壓按摩,又用埋Talika Cream Booster導入;加埋以下呢個針對性護眼treatment,我在Megeve Beauty每星期做一次,保證大家遮瑕膏可以愈用愈少呀!

Master Pro 射頻魚子眼部護理

 呢個treatment集中力量護眼,會用上韓國專業儀器;確係落重本,因為這儀器機頭只是專攻眼部治療的,特點是體積較細,可以貼近眼部四周細緻位置,一機備有兩個技術。

先以電流激活暢通淋巴運行,幫助帶走積聚眼周之毒素,共做10分鐘
此機頭是兩個波波模樣,當時只調較在極細度數,我已感到皮膚有少少吉,像是在跳躍做運動。
由眼眉到眼尾滑行去眼頭,再經過虎紋,然後去頸到達鎖骨----點解護眼範圍會遊走咁多方位?乃疏通淋巴必經完整路線呀!

接著是以另一機頭進行雙極射頻治療。
射頻原理我已經講解了N次,透過熱力輸送至皮下層纖維組織,刺激細胞分泌更多新的膠原質,從而達到去紋及緊緻的效果。而熱力也有助促進血液循環,帶走色素。
呢個方形機頭特式是具吸綴力,會將皮膚綴實同步發效熱能,是聚焦式加強效果,令治療眼袋及眼成效更顯著。兩邊眼周慢行至眉上,每邊各做5分鐘。

 當完成20分鐘的儀器治療後,眼部皮膚細胞得以活躍及底層組織得以暖熱,之後就能更吸收營養成分。呢個時候眼部皮膚同我個胃一樣咁食得,先塗上美國醫學品牌Professional solutions DCX dark circle eye serum,看名就知是專去黑眼圈色素,有維他命K、蛋白質、海藻等成分,寫明搽少量便可,因為成分超濃縮

隨即配合電流導入營養成分10分鐘,雖然有少少臭味,但真係掂喎,眼部皮膚已經亮澤咗好多!
可惜呢支eye serum 寫明salon use only,勁想買返屋企用啊!

接著配合Megeve Beauty至耍家的一環----人手按摩,用上昂貴的瑞士護眼套裝,按上一整支5ml的魚子滋潤去紋精華素,以速效為皮膚抗衰老。

再敷上瑞士膠原蛋白眼膜然後倒模,是用冰水調配的,目的幫助緊緻眼袋及舒緩;全面則同時間敷上Sothys牛油果及可可巴油滋養水分面膜。

眼部問題要多方面配合方可逐步得到改善自知仍須
 ----

預約時說明是Yoko's blog 讀者,尊享獨家優惠:
Master Pro射頻魚子眼部護理
試做價$380  (原價$1,200)

Megeve  Beauty and Medical Centre
香港銅鑼灣希慎道120
預約電話:2591 6128
————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
不容錯過的日本人氣大賞蜜粉
蜜粉,是操控妝容最後生死大權,如何選擇素材優質的?今期,我會推介兩款同樣來自日本,多次獲得日本最大美妝保養網站大賞不可不試的網上人氣蜜粉。情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。