2012年1月18日星期三

直擊 Forever 21 香港傳媒優先場!

ZARAHMGAP先後襲港,終於到我極喜歡的Forever 21登陸喇!
世界性連鎖陣形時裝版圖擴展,引證"Cheap-chic fashion"成為大勢所趨,高舉時尚廉價旗號

回想以前遊訪日本、韓國、美國、新加坡,我都會到Forever 21朝聖,加上去埋呢次香港店,個人認為論服飾時尚吸引度是日本最掂,款式及價位都有驚喜,我每次梗貢獻近二千蚊;香港和韓國都不俗,兩次都分別放低千多元幫手交租;然而,美國和新加坡我卻空手而回。

就連荷李活星級時尚名人如 Avril LavigneAngelina Jolie 及 Paris Hilton,都愛著Forever 21潮服出巡。
相中 Angelina Jolie 身穿呢條皮革tube dress,我噚日喺 Forever 21 香港新店2樓都見到,look alike只係二百幾蚊咋,梗唔係真皮是仿皮啦,至緊要 cutting ok,不過我覺得


  Media Day 墟冚情況!
 噚日係Forever 21特設Media day,之前,真的沒奢望過可以比正式開張早一日到訪及購物,真的很期待!結果8sharp到達,排了兩分鐘隊便可入場,場內遇到好多以前共事過的時裝界傳媒人,引證Forever 21果真具相當吸引力!

 入場Press gift有呢包口感偏激的Garrett爆谷,深色是勁甜焦糖、金黄色是勁鹹芝士味,
雖則 mix&match 得怪怪的,其實又幾好味兼夠脆口。(www.garrettpopcorn.com)

6層暫只開了3層,女裝童裝都有,仍

 8件戰利品,埋單總數只係$1,019.6,即平均$127,實在太太太crazy喇!
大家咪以為我逐件睇住價錢牌盤算過至買喎,實情係全店貨品抵到暈,無件item mark up超過$300
 叮囑:銅鑼灣小店要努力呀,大敵當前請嚴陣以待,挑選多D具特式時裝籠絡民心啦,咪再淨係入香工貨混水摸魚標高價喇!

fancy 嘅高踭鞋、ankle boots 都係標價約 $240 對咋!

 作戰到最後購物袋塞滿咗!
噚日8點入場,逛到進入忘我境界,至10時正專人提醒最後5分鐘至清醒過來,停手再勒令自己諗清楚,真係鍾意又會著嘅先准帶走。
其實30日內無著過無剪牌仔都可以歸還,這原銀奉還服務最啱如我這類「五時花六時變」的購物

我嘅部份戰利品:
 雪纺透視恤衫 $159、通花襪褲 $66.9、
彩色彈性短裙 $99.9、黑白tweed連鏈飾mini-skirt $209(戰利品中佢)
立體花飾絨帽$139

「誠徵Forever 21特約模特兒」比賽
對外形及衣著品味信心十足的可於118日至331日期間,別具時尚風格的照片張貼到Forever 21Facebook專頁 www.facebook.com/Forever21HK
比賽將歷時11個星期,每星期均會選出優勝者,21名優勝者,每人可獲贈價值港幣1,000元購物禮品咭,及獲邀出席店舖於春季舉行的開幕典禮。

家陣版仲未拆,期待見證6層高的氣勢!

Forever 21 香港旗艦店
 銅鑼灣渣甸坊15-19號京華中心
營業時間: 每日早上十時至零晨一時
網址www.forever21.cn

————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
非入侵性 防衰老新成分
隨著年齡增長人體膠原蛋白流失、某些細胞壞死後無法獲得修復,種種原因導致衰老現象,出現皺紋、鬆弛、色斑等,古時有長生不老仙丹,今時有抗衰老產品新貴。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。