2012年1月30日星期一

睇片分享 妙用修護精華油

冬天 must have 護膚品是什麼?
我會答梗唔少得一支面部專用修護精華油,諗諗計,可以有百搭個用途,真正解救敏感乾燥且痕癢難耐的肌膚。

之但係,坊間面部精華油標價十幾蚊支,同幾百蚊支有咩分別?差足一個價位喎。主因在於提煉成分係優質定劣質,如平價產品一般加入劣質礦物油,有機會block毛孔、甚至乎致敏添!
而我揀嘅係瑞士製造,提煉自全天然有機成分:包括橄欖油、可可巴油、椰子油,及羅馬洋甘菊精油等,溫和低致敏,發揮深層滋養修護功效;不單止敏感肌膚合用,經測試證明就連嬰兒嬌嫩皮膚亦適合使用;賣二百幾蚊支也不為過,30ml容量夠晒一個冬季。

精華油不一定是油膩的,大家別被這個「油」字嚇怕啊,挑選質地薄身易滲透的,不但潤而不膩,更可發揮獨有鎖水屏障,調整肌膚應有的水油平衡狀態。



一支精華油,其實可以有好百搭嘅用途,包括面部護理、唇部更生、身體滋潤、
手部抗皺…..一兩滴 mix&match 令護膚功效極緻發揮,我專登拍埋短片示範俾大家睇,
即刻去片:


新品推介:
Dermagram Balancing Solution Soothing Oil 平衡修護精華油   $250/30ml
全天然物滋養分,易敏肌膚同埋BB都用得呀!

(中環港鐵站E13店、旺角新世紀廣場2樓235店、鑽石山荷里活廣場2樓279B店)
——————————————————————————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
定妝碎粉 挑剔竅門
上星期我推介了西班牙電視台指定選用的「高清粉底」新貴,今回講解至合拍的定妝碎粉Finishing Powder詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。