2012年1月19日星期四

必試---超水準越式乳豬

近幾個月,我每星期梗有兩晚喺中環,因為去慣的hair salonbeauty salon都坐陣此區,所以真係唔知晚飯再食D乜好!又係飯堂名人坊、大班樓、鏞記、九記牛腩、蛇王芬穴壽司、盛八、IFC Isola、利苑?唔睇meau都知想食乜,無晒驚喜!
噚日終於試咗開了幾個月的越南食店,坐落蘭桂坊小街---榮華里。

我的越南餐廳 Moi Vietnam Cuisine,以這條小街若干食店來說,佢裝修算好靚仔。
店內裝修頗型格;午市是特色越南菜,入夜則變身酒吧,當然都可以order食物。
噚日Dinner,我哋彷似咗場,因為無食客坐室內,全部去晒......
人流集中店外露天茶座,因為可以吸煙嘛!

我專登寫呢篇食評,係要推介大家試試以下呢度幾道超出色撚手菜,足以令我日後重返回味;今次一行3人叫了8款食物,以下3種至值得讓味覺再享受,講真......別的只是平平凡凡。

No 1招牌菜---越式乳豬
乳豬皮燒得非常非常鬆化,一咬脆到散晒,肉質又嫩滑,最最最緊要無豬臊味,點埋微辣酸汁,將肉味提升。超正!要帶媽咪爸爸嚟試吓先。

No 2:酥炸春卷
春卷皮夠薄,炸得香口鬆化,爽身不油膩,內裏素菜絲清甜木耳爽口肉惹味。
最怕坊間食店用千年油炸厚皮包春卷,又硬又有陣油味。

No 3:燒豬頸肉
豬頸肉邊位經微燒後少少脆口,醬汁鹹中滲出蜜糖甜味,包裹著嫩滑肉質,絕對唔乾身正中下懷,食到我停唔到口!若然喜歡燒得香脆一點的話,相信這不是你杯茶。

中環蘭桂坊榮華里16號地下
電話 : 2523 0886
————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
非入侵性 防衰老新成分
隨著年齡增長人體膠原蛋白流失、某些細胞壞死後無法獲得修復,種種原因導致衰老現象,出現皺紋、鬆弛、色斑等,古時有長生不老仙丹,今時有抗衰老產品新貴。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。