2011年10月18日星期二

好用眼霜推介 Vol 2

昨天推介了Age 30+對抗「微撕裂」眼霜,今日到介紹 Age 30-適用眼霜,價錢仲相當合理抵用
雖則被我列入below 30 特別合用,但亦唔代表30+唔啱用,只要眼部衰老問題未到一籮籮便可,絕無年齡歧視啊!


就係佢可以keep住年輕眼部肌膚的QQ彈性......


~H2O+ aquafirm+ 膠原補濕緊緻眼霜 $380/15ml
呢款眼霜出咗無耐,約個半月前,我被其成分吸引著,因為標榜主打含超豐富膠原注入眼底,是來自海洋植物膠原對皮膚的重要性相信無須多講,就是做出QQ彈性肌膚;仲添加含豐富蛋白質的褐海藻萃取物,同樣具促進肌膚膠原自生。
膠原蛋白令我諗起 Ultima II 嘅 serum 療程,賣行廣告灌輸咗呢個成分對皮膚的重要性,還有離不開「矜貴」,所以當我知道呢款產品又係硬 sell 膠原,仲要係 for eyes 添,以為又 mark up 成6、7百蚊添,所以我覺得算 reasomable price。
即使價錢 ok,都要成效 ok 嘅!
試用後感......
連續試用咗兩星期,覺得舒適感重,因為是中度保濕,未能與滋潤扯上關係,乾性肌兼太缺水的可能會嫌不足,對於怕生油脂粒的你就必愛其質感,皆因輕薄易吸收。
主打增加膚質彈性成效算顯著,可以 pump up 皮膚,早晚連續用上十天左右已覺紋理淺咗,而且柔滑咗。
冬天使用,建議配合純水分精華素打底,再 on top 加佢增彈性,相輔相成就 very good!

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
讓肌膚大快朵颐的燕窩魚子餐
入秋又是進補的好時機,燕窩、魚子食材滋補又養顏,有誰不愛吃?!近代醫學界也力證它們多種功效,如何厚敷上面供給肌膚每個毛孔盡情的吃掉?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。